نسخه چاپی

طرح ترافیك در موج‌های جدید كرونا لغو نمی‌شود/ سرانجام بسته محرك اقتصادی در پایتخت

عکس خبري -طرح ترافيك در موج‌هاي جديد كرونا لغو نمي‌شود/ سرانجام بسته محرك اقتصادي در پايتخت

رییس پلیس راهور فاتب، از شروع نیم ساعت زودتر ترافیك صبحگاهی دیروز تهران نسبت به قبل از تغیر ساعت و از افزایش حجم تردد خودروها در سطح معابر و تاثیر تاریك شدن هوا و ارتباط آن بر ترافیك عصرگاهی خبر داد.

به گزارش نما، سردار محمد حسین حمیدی گفت: با توجه به تغیر زمان رسمی کشور، در سطح شهر تهران تغیر الگوی نسبت به ایام مشابه سال قبل و روزهای گذشته و با رصد دوربین‌های معابر شهری این طور به نظر می‌رسد که بار ترافیکی از ساعت ۰۶:۱۵ صبح شروع شده و ۳۰ دقیقه زودتر از روزهای گذشته آغاز گردید، ولی نسبت به سال گذشته، ساعت شروع ترافیک تغیر خاصی نداشته است.

رییس پلیس راهور فاتب ادامه داد: حجم ترافیک و میزان ورود خودروها به معابر شهری در طول روز در تهران نسبت به سال قبل ۲۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد، ولی نسبت به قبل از تغیر ساعت ۱۸ در صد افزایش حجم ترافیک را در سطح پایتخت شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و مقایسه آمار و نمودارهای موجود، حجم ترافیک تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر در مورخ ۳۱-۰۶-۹۹ نسبت به روز گذشته آن یعنی بعد از تغیر ساعت، ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنین حجم ترافیک تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۳۱-۰۶-۹۹ نسبت به روز مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش داشته است.

به گفته سر تیم مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت، حجم ترافیک عصر گاهی در مورخ ۳۱-۰۶-۹۹ نسبت به روز گذشته آن یعنی بعد از تغیر ساعت ۱۵ درصد افزایش و حجم ترافیک عصرگاهی در همین تاریخ نسبت به سال گذشته در حدود ۱۵ درصد کاهش داشته است.
منبع: میزان

۱۳۹۹/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...