نسخه چاپی

استقلال خودش را درگیر انتخاب سرمربی نكند

عکس خبري -استقلال خودش را درگير انتخاب سرمربي نکند

پیشكسوت استقلال گفت: استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیاست و نباید با مسائلی همچون انتخاب سرمربی این تیم در این شرایط برای فصل آینده تمركز تیم به هم ریخته شود.

به گزارش نما، «عباس مژدهی» اظهار داشت: استقلال در شرایطی روبروی الاهلی عربستان قرار خواهد گرفت که برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی و سه امتیاز کامل نیاز مبرم دارد. این جدال برای آبی‌پوشان تهرانی حکم مرگ زندگی را دارد.

وی افزود: استقلال در دیدار قبلی خود مقابل الشرطه 2 نیمه متفاوت را پشت‌سر گذاشت و اگر ضعف‌ها و اشتباهات نیمه اول وجود نداشت این تیم برابر نماینده عراق شکست نمی‌خورد. استقلال به خوبی می‌دانست الشرطه روی ضربات ایستگاهی قدرتمند است اما روی همین اتفاق گل خورد و خط دفاعی این تیم نا هماهنگ بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم حاشیه‌ها و اتفاقاتی که در این مدت برای استقلال شکل گرفته بود در روند تیمی آبی‌پوشان تاثیر داشت و باعث شد همانند نیمه اول تمرکز لازم را نداشته باشد.

مژدهی تصریح کرد: «ارسلان مطهری» بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است و اگر از ابتدا در ترکیب ثابت این تیم قرار داشته باشد می‌تواند اثرگذارتر باشد.

وی تاکید کرد: علی کریمی می‌تواند در بازی با الاهلی نقش محوری ایفا کند به شرط اینکه در روزهای گذشته به آمادگی کامل رسیده باشد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیاست و نباید با مسائلی همچون انتخاب سرمربی این تیم برای فصل آینده تمرکز تیم به هم ریخته شود.

دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان امروز (چهارشنبه) ساعت 18:30 برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...