نسخه چاپی

وضعیت كرونا در پادگان‌ها

عکس خبري -وضعيت کرونا در پادگان‌ها

مشاور وزیر بهداشت و مدیر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا با اشاره به وضعیت تخت‌های بیمارستانی نیروهای مسلح، گفت: بر اساس بررسی‌های میدانی از سوی كارشناسان بهداشت در مراكز پادگان‌های نظامی سراسر كشور، معدل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قطعا از معدل كشوری بالاتر و آمار ابتلا در آنها كمتر است.

به گزارش نما ،سردار فتحیان در نشست ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران در استودیو سلامت وزارت بهداشت، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: خداوند را شاکریم که امروز سکان هدایت و اداره کشور به‌دست رهبر معظم انقلاب است. امروز آنچه از استقلال، عزت و شرف داریم به واسطه فداکاری‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس و خانواده‌هایشان در سراسر کشور است. به بیش از یک میلیون نیروهای رزمنده در سراسر کشور درود می‌فرستم. مقام معظم رهبری فرمودند یکی از ویژگی‌های بزرگ ملت ایران فرهنگ ملت ایران و یکی از ویژگی‌های فرهنگ ملت ایران روحیه جهادی است و یکی از میدان‌ها و تبلورهای روحیه جهادی، دوران دفاع مقدس است. این یک سرمایه ملی است که باید آن را حفظ و مراقبت کرد و تا ۱۰۰ سال آینده سینه به سینه به تمام ملت ایران منتقل شود.

وی افزود: بر همین اساس موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت را به عنوان موسسه‌ای بین بخشی ایجاد کردیم تا بتوانیم آن مقطع نورانی را که جامعه پزشکی در آن دوران روسفید شدند، بتوانیم حماسه پزشکان، پرستاران و امدادگران را ثبت کرده و پرورش داده و به نسل‌های آینده منتقل کنیم. یکی از اقدامات مهم این موسسه با کمک اساتید پزشکی، آماده شدن درس دو واحدی برای تدریس در دانشگاه‌های علوم پزشکی بود که آماده شده و با حضور وزیر از آن رونمایی خواهد شد. این کتاب با عنوان معرفی و آشنایی با دفاع مقدس تدریس خواهد شد. در عین حال اقدامات هنری گسترده‌ای انجام شده تا اساتید و دانشجویان بتوانند حماسه بزرگ دفاع مقدس را ببینند.

گسترش

۱۳۹۹/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...