نسخه چاپی

57 میلیارد ریال به مددجویان كمیته امداد پارس آباد پرداخت شد

رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد گفت: امسال این نهاد خدماتی اعتباری بالغ بر 57 میلیارد و801 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش این شهرستان پرداخت كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهر مهدی پور عصر جمعه در همایش مستمری بگیران این نهاد اضافه کرد: از این رقم یک میلیارد و 67 میلیون ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان و 10 میلیارد و 900 میلیون ریال در حوزه عمرانی صرف شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بالغ بر 13 میلیارد و 58 میلیون ریال نیز طی یک سال گذشته از سوی این کمیته به مستمربگیران پرداخت شده است.

مهدی پور از پرداخت دو میلیارد و 621 میلیون ریال وام کارگشایی به تعداد 455 فقره طی سال جاری خبر داد و یاداور شد: در این مدت 601 فقره وام خودکفایی و تبصره بانکی بالغ بر 17 میلیارد و 908 میلیون ریال نیز ارائه شد.

وی مجموع درآمد کمیته امداد پارس آباد را از محلهای مختلف شش میلیارد و 832 میلیون ریال عنوان کرد و متذکر شد: از این رقم حدود یک میلیارد و 316 میلیون از محل صدقه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد همچنین آمار مددجویان تحت پوشش این شهرستان را پنج هزار و 662 نفر عنوان کرد و افزود: میزان زکات جمع آوری شده در سال جاری هم سه میلیارد و 327 میلیون ریال بوده است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...