نسخه چاپی

سعادتمند به خط پایان رسید؟

عکس خبري -سعادتمند به خط پايان رسيد؟

به زودی هیئت مدیره استقلال تشكیل جلسه می‌دهد؛ هیئت مدیره‌ای كه گفته می‌شود دیگر قصد حمایت از احمد سعادتمند را ندارد.

به گزارش نما، در استقلال هر لحظه باید منتظر یک اتفاق جدید بود. مثلاً اگر سعادتمند برود و مجیدی برگردد هیچ جای تعجبی ندارد یا اگر سعادتمند بماند و یک مربی داخلی دیگر به جز نامجومطلق بیاورد باز هم عجیب نیست؛ اسم الکس نوری هم که همیشه مطرح است حالا با کدام پول و کدام مدیریت، خدا می‌داند.


خلاصه اینکه سه‌شنبه هیئت مدیره استقلال جلسه دارد؛ هیئت مدیره‌ای که گفته می‌شود دیگر قصد حمایت از احمد سعادتمند را ندارد. اگر سعادتمند بماند مسلماً می‌گوید ما الکس نوری را می‌آوریم، اما اینکه بتواند و واقعاً بخواهد یا نه، معلوم نیست، اما اگر سعادتمند به هر دلیلی برکنار شود یا استعفا کند آن وقت معادلات عوض می‌شود. اینکه انتظار داشته باشیم یک مدیر قوی روی صندلی مدیریت استقلال بنشیند که خیلی انتظار عجیبی است، ولی به هر حال با رفتن سعادتمند شرایط برای بازگشت فرهاد مجیدی فراهم می‌شود و او شانس پیدا می‌کند. فرهاد قبلاً دوست داشت یکی مثل موسوی یا خلیل‌زاده مدیرعامل شود و قاعدتاً مانیفست ذهنی او تغییر خاصی نکرده. یادمان نرود که نامجومطلق هم قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا گفته بود من با تماس فرهاد مجیدی برگشتم، اما حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود اگر فرهاد برگردد خسرو حیدری به عنوان دستیارش جانشین مجید نامجومطلق می‌شود. استقلال البته علاوه بر تمام مشکلات مدیریتی و بحث سرمربیگری باید فکری هم برای آنالیزور و مربی دروازه‌بان‌های خود بکند.

هیچ بعید نیست که قرارداد داخلی چند استقلالی که بسیار سنگین هم هست فسخ شود و حتی امثال قایدی، دیاباته و علی کریمی بروند. در آن صورت مسلماً مشکلات آبی‌پوشان بیشتر هم می‌شود، اما قبل از هر چیز تکلیف مدیریت و کادر فنی باید مشخص شود. بازیکنان جدید را که سرمربی نگرفته و معلوم نیست در نهایت و در لیگ بیستم چه کسی روی نیمکت می‌نشیند. به هر حال استقلال ۸ سال است که قهرمان لیگ نشده و امسال انتظارات هواداران بالاتر است البته اگر کسی برای این هوادار ارزش قائل باشد.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۹/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...