نسخه چاپی

میركاظمی: مشایی رای نمی آورد

به گزارش نما به نقل از آريا، سيد مسعود ميرکاظمي وزير دولت نهم و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا تاکيد کرد : افرادي که روز گذشته در نهاد رياست جمهوري تغيير کرده اند تفاوتي با يک ديگر ندارند همه آنها از نظر سياسي فکري و کارايي در يک رده قرار دارند.

وي افزود : اما بنده تغيير آقاي تقي پور در وزارت ارتباطات را کار صحيحي نميدانم و من معتقدم حتي ادغام دستگاه هاي قبلي هم کار نادرستي بود زيرا از يک طرف طرح هدمندي يارانه ها در حال اجراست و از سوي ديگر ما با مشکلاتي چون تورم بيکاري و مفاسد اقتصادي که موجب انقباضي کار کردند بانک ها شده است مواجه هستيم بنا بر اين در اين شرايط وارد کردن يک شوک ديگر با تغييرات جديد کار صحيحي نيست .

ميرکاظمي تغييرات جديد دولت را بي تدبير خواند و تاکيد کرد : نبايد اصرار داشت همه کار ها به يک باره انجام شود بلکه براي حل مشکلات بايد با صبر و تحمل اقدام کرد .

وي درباره شائبه انتخاباتي بودن تغييرات جديد در دولت و بحث کانديداتوري رحيم مشايي نيز گفت : اگر کسي باشد که اميد به راي آوري داشته باشد اين موضوع درست است البته بنده اطلاعي از کانديداتوري رحيم مشايي ندارم اما معتقدم ايشان نبايد به راي آوري اميدي داشته باشد .

نماينده مردم تهران کانديداتوري الهام را نيز از سوي دولت بعيد دانشت و تصريح کرد : ما معمولاً با ملاقات هايي که با آقاي الهام داريم ايشان مطرح نکرده اند که قصد کانديداتوري در انتخابات را داشته باشد از اين روز بنده نيز نامزدي آقاي الهام را بعيد ميدانم مگر آن که اخيرا تصميم جديدي اتخاذ کرده باشند .

۱۳۹۱/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...