نسخه چاپی

چرا جریان اصلاحلات به دنبال استعفای روحانی هست

عکس خبري -جريان اصلاحلات به دنبال استعفاي روحاني هست

روزنامه اعتماد ملی تیتر اول خود را به بهانه ی حل مشكلات كشور به استعفای رئیس جمهور اختصاص داد و بعد از آن در توئیتر فارسی هشتگ «استعفای روحانی» داغ شد.

روزنامه اعتماد ملی تیتر اول خود را به بهانه ی حل مشکلات کشور به استعفای رئیس جمهور اختصاص داد و بعد از آن در توئيتر فارسي هشتگ «استعفاي روحاني» داغ شد.
عباس عبدی طی یادداشتی مطرح کرده است که «طي ده ماه گذشته هيچ مشكلي حل نشده كه بر مشكلات اضافه هم شده است. در اين ده ماه كدام چشم‌اندازي تيره بود كه تيره‌تر نشده است. بنابراين عاقلانه نيست كه اين وضع ادامه يابد. بهتر است كه مدني رفتار شود و براي 10 ماه باقي‌مانده شخص ديگري عهده‌دار حل اين مشكل شود. حداقل به خاطر مردم و كشور كاري بايد كرد. اگر براي حل مشكلات و گراني آدرس كاخ سفيد داده مي‌شود، در اين صورت كسي كه قادر به گفت‌وگو با آن نيست بايد كنار برود و راه را باز كند تا ديگران اقدام كنند. در ادامه ی این اضحار نظرات عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات در واکنش به یادداشت عبدی می‌نویسد: «به نظرم پیشنهاد خوبی است برای رهایی از سردرگمی و مشخص شدن مسئولیت‌ها.»

اینکه اصلاح طلب ها به فکر این افتاده اند که آقای روحانی استعفا کند به چند نکته اشاره دارد: جریان اصلاحات که در زمان انتخابات از روحانی حمایت تمام قد کرد و سهم خود را با تکیه بر مناصب دولتی دریافت کردند اکنون منتقد دولت شده تا از زیر پاسخگویی به مردم شانه خالی کند سوال دیگری که مطرح است این است که آیا لبنان و عراق که نخست وزیر آن ها استعفا دادند مشکلات آن ها حل شد؟ آیا استعفا دادن رئیس جمهور در پایان خدمت، اقتصاد کشور را دارای مشکلات بیشتر نخواهد کرد؟
از جریان اصلاحات انتظار می رود به جای کیسه دوختن برای صندلی قدرت و نگرانی از رهایی کاهش مقبولیت مردمی، دولت را یاری کنند چرا که این دولت محصول عملکرد جریان اصلاحات است

۱۳۹۹/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...