نسخه چاپی

حجت الاسلام سید رضا اكرمی در گفتگو با نما:

از نامه آیت الله موسوی خوئینی ها تعجب كردم/ تحریف و حاشیه سازی به موازات تحریم و كرونا/ ایستادگی در برابر تحریم‌ها با تكیه بر توان داخلی امكان پذیر است

عکس خبري - از نامه آيت الله موسوي خوئيني ها تعجب کردم/ تحريف و حاشيه سازي به موازات تحريم و کرونا/ ايستادگي در برابر تحريم‌ها با تکيه بر توان داخلي امکان پذير است

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: از آقای موسوی خوئینی ها تعجب می كنم كه چرا نمی گوید در حال حاضر در تحریم شدید به سر می بریم و باید بر ظرفیت های داخل كشور متمركز شویم.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما، درباره بیانیه اخیر موسوی خوئنی ها و دعوت او از اصلاح طلبان جهت شرکت در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: او با نامه ای که پیش از این خطاب به رهبر انقلاب نوشت و بیانیه ای که نیز اخیرا منتشر کرد نشان داد از مسائل موجود جامعه غافل است.

وی افزود: ما در شرایط کرونا به سر می بریم که دنیا را به زانو در آورده است و از سوی دیگر در وضعیت تحریم به سر می بریم که به اعتراف کارشناسان سخت ترین و شدید ترین تحریم علیه ما است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در این وضعیت باید کاری کرد که از مصیبت کرونا در امان بمانیم و همچنین از تحریم خود را مبرا کنیم، اظهار داشت: از آقای موسوی خوئینی ها تعجب می کنم که چرا نمی گوید در حال حاضر در تحریم شدید به سر می بریم و باید بر ظرفیت های داخل کشور متمرکز شویم.

اکرمی تاکید کرد: ما که توان داریم ماهواره، پهپاد و موشک بسازیم آیا واقعا نمی توانیم وضعیت خودرو را سروسامان دهیم!؟

وی با اشاره به اینکه ما در داخل کشور ظرفیت های خوبی در اختیار داریم، گفت: باید همه [اصلاح طلب- اصولگرا- مستقل] جمع شویم و از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم؛ خوئینی ها غضه می خورد که مبادا در انتخابات ۱۴۰۰ افراد و حامیان آنها کم مشارکت کنند، خُب شما زمینه ها را آماده کنید.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه همه می توانند اظهار نظر کنند، گفت: در این شرایط آن کس که راه حل ارائه می دهد کار مهمی انجام داده است. باید آستین ها را بالا زد و از ظرفیت ها استفاده کرد.

اکرمی با اشاره به اینکه صحبت ها و مواضع حاشیه ای به درد مردم نمی خورد، افزود: در طول ۴۲ سال که از انقلاب می گذرد، طبق قانون بیش از ۳۰ انتخابات برگزار شده است و در انتخابات هم کاندیداها و احزاب با حضور در صحنه مواضع و انتقادهای خود را بیان می کنند.

وی گفت: البته نباید ب دلیل پاره ای از مسائل و مشکلات اصل مطلب که انتخابات است را زیر سوال ببریم، مشکلات در تمام دنیا وجود دارد. آمریکا و اروپا کدامیک مشکل ندارند، در صورتی که ۴۲ سال از انقلاب ما می گذرد و ۸ سال آن هم در جنگ به سر می بردیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: همه باید در انتخابات مشارکت کنیم اما نباید به اسم انتخابات به دنبال مچ گیری باشیم

۱۳۹۹/۷/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...