نسخه چاپی

ورود كمیسیون عمران به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما

عکس خبري -ورود کميسيون عمران به پرونده افزايش قيمت بليط هواپيما

عضو كمیسیون عمران مجلس، از ورود این كمیسیون به پرونده افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: به نظر من نرخ‌نامه جدید پروازهای هوایی غیرواقعی است.

به گزارش نما ،اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به افزایش ۱۵۵ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی، گفت: قطعا این اقدام به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، زیرا مردم توان پرداخت چنین هزینه هایی برای خرید بلیط هواپیما را ندارند.

هواپیما ایرلاین
افزایش ناگهانی و بدون برنامه قیمت ها، فشار سنگینی به مردم و مسافران وارد می کند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش ناگهانی و بدون برنامه قیمت ها، فشار سنگینی به مردم و مسافران وارد می کند و قطعا این رویکرد موجب کاهش استقبال مردم برای استفاده از پروازهای هوایی خواهد شد.

نرخ‌نامه جدید حمل و نقل هوایی متناسب با هزینه های مصرفی ایرلاین ها نیست

وی با بیان اینکه نرخ‌نامه جدید حمل و نقل هوایی متناسب با هزینه های مصرفی ایرلاین ها نیست، افزود: من بعد از اعلام نرخ‌نامه جدید، دلایل افزایش قیمت ها و تناسب این مسائل با میزان هزینه ها را بررسی کردم، حتی با چندین کارشناس و مسئول مرتبط نیز در این رابطه صحبت کردم، از این رو به نظر می رسد که نرخ های اعلامی به هیچ وجه واقعی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: قطعا در نشست هفته آینده این کمیسیون، مسئله افزایش ناگهانی و چشمگیر قیمت پروازهای هوایی با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۹/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...