نسخه چاپی

رييس واحد جوانان موتلفه:

دانشجویان در احزاب الهی فعالیت كنند نه در احزاب غیرالهی

امير نظيفي

رییس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر یك دانشجو مصالح احزاب را به آزادی فكری خود پیوند بزند و این آزادی را محصور كند، تفكر غلطی را در پیش گرفته است.

امیر نظیفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه "یکی از محرک‌های اصلی در جامعه، دانشجویان هستند"، تاکید کرد: اگر بخواهیم دانشجویان را از فضای سیاسی کشور حذف کنیم، پویایی و جنب و جوشی که باید در فضای سیاسی و در مسیر منتهی به انتخابات وجود داشته باشد، گرفته می‌شود.

وی، بالا رفتن آگاهی سیاسی دانشجویان را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: ‌به هر ترتیب، آینده کاری و زندگی دانشجویان وابسته به انتخابات است و آنها باید برای افزایش آگاهی سیاسی خود تلاش کنند و خود را از عرصه سیاسی حذف نکنند و نسبت به سرنوشت‌شان بی‌اهمیت نباشند.

رییس واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی در ادامه، در پاسخ به این پرسش که "چقدر لازم است دانشجویان مراقب باشند که به پایگاهی برای احزاب تبدیل نشوند؟"، اظهار کرد: به هر ترتیب در جامعه تقسیم‌بندی‌های سیاسی از جمله اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود دارد و چه دانشجو و غیر آن نمی‌تواند بگوید من گرایش فکری نسبت به این دو طیف ندارم.

وی تصریح کرد: البته این نکته را باید مدنظر قرار داد که اگر یک دانشجو مصالح احزاب را به آزادی فکری خود پیوند بزند و این آزادی را محصور کند، تفکر غلطی را در پیش گرفته است؛ اگرچه یک دانشجو که آگاهی سیاسی بالایی داشته باشد چنین روندی را در پیش نخواهد گرفت.

نظیفی در پایان اظهار کرد: اگر حزبی گرایش الهی داشته باشد، دانشجو می‌تواند در آن فعالیت کند ولی دانشجویان نباید در احزابی که گرایش غیرالهی دارند یا وابسته هستند فعالیت داشته باشند.

۱۳۹۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...