نسخه چاپی

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مجتبی تهرانی

عکس خبري -آخرين وضعيت جسماني آيت‌الله مجتبي تهراني

در روزهای گذشته پیامكهای متعددی در مورد وضعیت بیماری آیت الله مجتبی تهرانی منتشر شده كه حاكی از نگرانی دوستداران و علاقه مندان ایشان است.

به گزارش نما به نقل از مهر، بیماری آیت الله مجتبی تهرانی از اساتید برجسته اخلاق و حوزه علمیه موجب نگرانی بسیاری از علاقمندان ایشان شده به گونه ای که پیامکهای زیادی در مورد وضعیت جسمانی ایشان در روزهای گذشته رد و بدل شده است.

در آخرین پیگیری های صورت گرفته از سوی خبرنگار مهر متاسفانه خبر نامساعد بودن حال آیت الله مجتبی تهرانی تائید شده و علاقه مندان ایشان امیدوارند با دعای خیر مردم وضعیت سلامتیشان بهبود یابد.

آیت‌‌الله‌‌ حاج‌‌آقا مجتبی تهرانی، که از مراجع عظام تقلید و از شاگردان مبرّز مکتب فقهی، اصولی، فلسفی، اخلاقی و عرفانی امام خمینی(رضوان‌‌الله‌‌تعالی‌‌علیه) می‌‌باشند و بیش از ۳۰ سال است که کرسی دروس اسلامی ایشان در حوزه‌ علمیه‌‌ تهران، طلاب و فضلای اُمّ‌‌القرای جهان اسلام را سیراب می‌‌سازد، از سال ۱۳۸۰ هـ.ش در بیانات ایّام دهه‌‌ اوّل محرّم‌‌الحرام و دهه‌‌ آخر ماه صفر خود، به تشریح ابعاد گوناگونی از قیام و انقلاب حضرت سیّدالشّهداء پرداخته‌‌اند که مورد توجه بسیاری از جوانان و نیز مردم تهران قرار گرفته است.

در محرم امسال نیز به رسم سالهای گذشته طی اطلاعیه از دفتر آیت الله مجتبی تهرانی، به برپایی سخنرانی ایشان پیرامون نهضت عاشورا خبر داده شد اما به علت کسالتی که برای ایشان پیش آمد، امکان حضور فراهم نشد و فقط سه شب نخست از دهه اول محرم را به سخنرانی پرداختند و در ادامه دهه به دلیل تب و کسالت سخنرانی ایشان ادامه نیافت.

۱۳۹۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...