نسخه چاپی

كوشكی در گفتگو با نما:

تاریخ مصرف روحانی برای بزرگان اصلاحات به سر آمده است/ دولت روحانی، دولتِ اشراف زادگان و سرمایه ‌داران است

عکس خبري -تاريخ مصرف روحاني براي بزرگان اصلاحات به سر آمده است/ دولت روحاني، دولتِ اشراف زادگان و سرمايه ‌داران است

كارشناس مسائل سیاسی گفت: در حال حاضر تاریخ مصرف حسن روحانی برای بزرگان اصلاح طلب به سر آمده و چون تاریخ مصرف او در حال تمام شدن است، برای اصلاح طلبان ارزشی ندارد.

محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: دولت آقای روحانی برای پایگاه اجتماعی خودش هر کاری را می توانست انجام داده است؛ پایگاه اجتماعی آقای روحانی یک جمعیت دو یا سه درصدی از کل جمعیت کشور است و همان هایی هستند که تمام تصمیمات دولت از ابتدا تا الان در راستای تأمین منافع آن ها بوده است.
وی افزود: در پایگاه اجتماعی دولت روحانی، اصلاح طلبانی حضور دارند که مجوز واردات گندم را دریافت کرده اند و امثال محمد امامی و سلبریتی ها هم جزء این پایگاه اجتماعی محسوب می شوند. تمام غول های بازار مسکن، غول های بازار سکه و وارداتچی ها از دولت روحانی سود برده اند؛ لذا روحانی تصمیم داشت که برای آنها مفید باشد که مفید هم بود.
این استاد علوم سیاسی خاطرنشان کرد: روحانی نه هیچ وقت نه تصمیم داشت و نه برای او اهمیتی داشت که بخواهد برای اکثریت مردم چه طبقات فقیر و چه طبقه متوسط کاری انجام دهد.
کوشکی گفت: دولت روحانی، دولتِ اَشراف و سرمایه ‌سالاران بزرگی است که حداکثر دو یا سه درصد جمعیت کشور را شامل می شوند و دولت روحانی درصدد تأمین منافع آن هاست. روحانی نه تصمیم دارد برای مردم کار کند و نه خود را متعهد به انجام خدمت برای مردم می داند.
وی با بیان اینکه بحث نتوانستن نیست، بلکه بحث نخواستن است، عنوان کرد: چون دولت خودش را نماینده اشراف می داند و خودش را نماینده اکثریت مردم نمی داند.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بزرگان اصلاح طلب چون از دولت روحانی سود برده اند از او حمایت کرده اند و تا زمانی هم که این دولت برای آن ها نفع داشته باشد از او حمایت خواهند کرد.
کوشکی در پایان گفت: اما در حال حاضر تاریخ مصرف حسن روحانی برای بزرگان اصلاح طلب به سر آمده و چون تاریخ مصرف او در حال تمام شدن است، برای اصلاح طلبان ارزشی ندارد، ولی سال 92 و سال 96 که روحانی می توانست منافع بزرگان اصلاحات را تأمین کند، آن ها از حسن روحانی حمایت کردند.

۱۳۹۹/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...