نسخه چاپی

واكنش رسمی پرسپولیس به فسخ قرارداد بشار

عکس خبري -واکنش رسمي پرسپوليس به فسخ قرارداد بشار

باشگاه پرسپولیس ضمن مخالفت با جدایی بشار رسن، تاكید كرده است كه این هافبك عراقی حق فسخ یكطرفه قراردادش را ندارد.

به گزارش نما، بشار رسن پس از دریافت پیشنهاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی باشگاه القطر به مسئولان باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم داد تا در صورت عدم دریافت مطالبات خود از این تیم جدا می‌شود.

باشگاه پرسپولیس تا بیستم مهرماه فرصت پرداخت تمام و کمال مطالبات بشار رسن را داشت. مدیران باشگاه نیز نوزدهم مهر به بشار به صورت کتبی نامه زده و عنوان می‌کنند پول او آماده پرداخت است اما تاخیر در بازگشت این بازیکن باعث شد تا هافبک تیم ملی عراق، طلب خود را سه شنبه شب گذشته با حضور در دفتر مهدی رسول پناه دریافت کند.

رسن در گفتگو با مسئولان باشگاه پرسپولیس موضوع پیشنهاد القطر را مطرح و برای پرداخت مبلغی در حدود ۵۰۰ هزار دلار به پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه نیز اعلام آمادگی می‌کند.

با این حال رسول پناه ضمن اعلام مخالفت اولیه خود، همه چیز را منوط به تصمیم گل محمدی سرمربی این تیم می‌کند.

تصمیمی که یحیی در بیانیه امروز چهارشنبه خود نظر به مخالفت با جدایی رسن داد.

بشار رسن نیز که شب گذشته خبر جدایی اش از پرسپولیس را مطرح کرده بود نوشته خود در فضای مجازی را پاک کرد تا شایعات پیرامون خود را افزایش دهد.

هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس نمی‌تواند قرارداد خود را به طور یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند و باشگاه پرسپولیس موضع رسمی خود را در قبال این موضوع بیان کرده است.

از این رو تنها راه جدایی رسن از پرسپولیس صدور رضایتنامه وی از سوی باشگاه است که فشار هواداران مانع از موافقت آنها با پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری او شده است.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۹/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...