نسخه چاپی

تویسركانی در گفتگو با نما:

تحریم های اخیر آمریكا جنبه روانی دارد/ جریان سازش به كمك ترامپ رفته است

عکس خبري -تحريم هاي اخير آمريکا جنبه رواني دارد/ جريان سازش به کمک ترامپ رفته است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: تحریم های آمریكا بیشتر جنبه روانی دارد؛ لذا كلید حل مشكلات كشور در دستان ترامپ نیست، بلكه در دستان مسئولان است.


حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار نما گفت: تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران واقعاً تحریم های حداکثری است که تاریخ نمونه آن را ندیده است، اما اثر تحریم بیشتر جنبه روانی دارد تا واقعی.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی بیان کرده اند که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دستان مسئولان است نه در دستان ترامپ و امثال ترامپ. در بیگانگان نباید جستجوگر گره گشایی بود؛ چون اگر قرار است گره ای گشوده شود این گشایش با نگاه به درون اتفاق می افتد.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: یک سری جریان نفوذی، سازش و نفاق به کمک ترامپ می‌شتابند تا او را یک عنصر پیروز و موفق جلوه دهند، بلکه زمینه های سازش را فراهم کنند
تویسرکانی گفت: ملت بزرگ ایران در حال حاضر در دوران جهاد به سر می برند. دوران جهاد؛ یعنی دوران سختی و مشقت که علیرغم همه سختی ها و مشقت هایی که به همراه دارد، پاداش بزرگ الهی و پیروزی و نصرت خدا را در پی خواهد داشت.
وی افزود: در مقوله جهاد، مهمترین عامل شجاعت است؛ یعنی ملتی که برای خود، راهبرد جهاد را بر علیه دشمنان انتخاب می کند، اگر به دنبال موفقیت در این عرصه است باید شجاعت لازم را داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شجاعت یک عاملی دارد به نام توکل بر خدا و معنویت که معمولاً مسئولان ما اگر به دنبال شجاعت علیه دشمن هستند باید اهل معنویت باشند، اهل ارتباط با خدا باشند و اهل توکل و امدادهای الهی باشند.
تویسرکانی با بیان این مطلب که امروزه مقام معظم رهبری تمام ویژگی هایی که بیان شد را در خود دارند، گفت: ایشان مرد جهاد، شجاع و اهل توکل بر خدا هستند که با یک بصیرت و هوشمندی در این میدان قهرمانانه ایستادگی کردند و ملت بزرگ ایران را در این مسیر سخت هدایت و رهبری می کنند.
وی بیان کرد: به نظر می رسد امروز توکل به خدا و اعتقاد به معنویت و امدادهای الهی باید سرلوحه همه رفتارهای مردم ایران مخصوصاً مسئولان باشد تا بتوانیم از این پیچ مهم تاریخی عبور کند و به پیشرفت و رفاه دست یابد.

۱۳۹۹/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...