نسخه چاپی

مربی مستعفی استقلال: با طرز فكر برخی افراد نتوانستم كنار بیایم

عکس خبري -مربي مستعفي استقلال: با طرز فکر برخي افراد نتوانستم کنار بيايم

مربی بدنساز مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه با طرز فكر برخی افراد در استقلال نتوانستم كنار بیایم و به همین خاطر از این تیم جدا شدم.

به گزارش نما، مسعود مومنی با اشاره به کناره‌گیری‌اش از کار در استقلال گفت: من در تیم‌های زیادی کار کردم و در سوپرلیگ ترکیه و تیم آنالیا اسپور هم مربی بدنساز بودم. در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، صبا هم سابقه کار دارم اما بستر را برای ادامه همکاری با استقلال فراهم ندیدم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط خاص خود را دارند و من هم برای کمک به استقلال آمده بودم. من با صمد مرفاوی کار کردم و او از من خواست که به استقلال بیایم. به خاطر احترام او هم این پیشنهاد را قبول کردم. من فوتبال حرفه‌ای روز دنیا را از نزدیک دیدم و آنجا یاد گرفتم که تا زمانی که قرارداد به صورت رسمی امضا نشود، حتی لباس تمرینی هم تن نمی‌کنند اما من به احترام دوستانم در استقلال این کار را انجام دادم و بدون توجه به مسائل مالی کارم را با این تیم آغاز کردم.

مربی بدنساز سابق استقلال تصریح کرد: با بیشتر بازیکنان استقلال رابطه دوستانه دارم. سیروس دین‌محمدی، صمد مرفاوی، حنیف عمران زاده و پرویز مظلومی هم از دوستان من بودند اما باید شان افراد حفظ شود. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد دلایل جدایی‌اش تصریح کرد: شاید من برای استقلال کوچک بودم. متاسفننه افرادی اطراف تیم حضور داشتند که ذهینیت لیگ ۲ و لیگ ۳ دارند. در این شرایط کار کردن سخت است. در این شرایط هم دیدم که اگر هر چه زودتر بروم بهتر است. همان‌ها دنبال افرادی بروند که بزرگ باشند اما در مجموع برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. آقایان بروند دنبال افرادی باشند که بزرگ هستند و طرز فکرشان با آنها می‌خواند.

مسعود مومنی هنگام انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال به عنوان بدنساز این تیم معرفی شد اما این همکاری چندان طولانی نبود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...