نسخه چاپی

علا میرمحمدصادقی در گفتگو با نما:

رونق صادرات موجب افزایش تولیدات می شود

عکس خبري -رونق صادرات موجب افزايش توليدات  مي شود

عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رونق صادرات موجب افزایش تولید می‌شود.

علا میرمحمدصادقی، عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز صادرات پیرامون موانع رونق صادرات به خبرنگار نما گفت: یکی از موانع صادرات گرانی کالا در ایران است که به خودی خود مشکلی را برای صادرکنندگان ایجاد می‌کند.
وی افزود: رفتن به کشور خارجی مقصد و بازاریابی هم از دیگر مشکلات صادرکنندگان است که علت آن سیاسی است که برخی از ابرجنایتکاران برای صادرات ایران ایجاد کرده‌اند.
این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی تشویق صادرکنندگان را به عنوان یکی از راهکارها برای رونق صادرات کشور مطرح و خاطرنشان کرد: با بالا بردن این مبالغ که سوددهی خوبی برای صادرکنندگان داشته باشد به رونق صادرات کمک می‌شود.
وی تأکید کرد: الان صادرات جهاد است و صادرکنندگان همیشه به کشور کمک کرده‌اند و با هر زحمتی که هست کالاها را به اقصی نقاط دنیا می‌رسانند.
میرمحمدصادقی تصریح کرد: رونق صادرات موجب افزایش تولید می‌شود.
وی در خصوص وظیفه دولت برای افزایش صادرات اظهار کرد: تشویق صادرکنندگان و دادن وام با بهره کم به کسانی که می‌خواهند کالا بخرند و صادر کنند از کمک‌هایی است که دولت می‌تواند به صادرات کشور کند.
این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد: صادرکننده از یک سو باید از جیب خودش مبالغی را برای خرید کالا از ایران هزینه کند و با صرف هزینه حمل و نقل آن را به کشورهای مقصد برساند. در این فرآیند چه بسا چندین ماه سرمایه او معطل می‌ماند. اگر دولت با بهره نسبتاً مناسبی به صادرکنندگان معتبر وام بدهد و تسهیلاتی را برای آنها فراهم کند کمک فوق‌العاده‌ای به توسعه صادرات خواهد کرد.
وی در پایان پیرامون وظیفه مجلس برای رونق صادرات اشاره کرد: مجلس با تشویق دولت به دادن وام با بهره کم به صادرکنندگان معتبر و تصویب قوانین لازم برای کمک به صادرات و مشورت با صادرکنندگان اتاق بازرگانی می‌تواند جهشی را در صادرات رقم بزند.


۱۳۹۹/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...