نسخه چاپی

۶ نفر از سوداگران مرگ در درگیری با پلیس سمنان به هلاكت رسیدند

عکس خبري -? نفر از سوداگران مرگ در درگيري با پليس سمنان به هلاکت رسيدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان گفت: ۶ باند مسلح مواد مخدر با تلاش پلیس و به‌ كارگیری شگردهای تخصصی طی نیمه نخست امسال در استان متلاشی و ۶ نفر از سوداگران مرگ به هلاكت رسیدند.

به گزارش نما و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ عباس نادعلی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان ابراز داشت: نیمه نخست امسال با تلاش پلیس و شناسایی ۶ باند مسلح قاچاق مواد مخدر، ۹ قبضه اسلحه نیز کشف شد.

۶ نفر از سوداگران مرگ در درگیری با پلیس سمنان به هلاکت رسیدند
وی ادامه داد: نیمه نخست امسال ۳۷ باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در استان سمنان شناسایی و متلاشی شد و هشت تن و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در این مدت کشف شد.
وی بیان کرد: نیمه نخست امسال ۲۱ نفر از عناصر اصلی باندهای قاچاق در عملیات مشترک پلیس مبارزه مواد مخدر استان با استان‎‌های دیگر شناسایی و دستگیر شدند.
نادعلی خاطرنشان کرد: نیمه نخست امسال ۲ هزار نفر در استان سمنان در زمینه موادمخدر دستگیر شدند و ۵۰ درصد دستگیر شدگان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم هستند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان یادآور شد: پنج درصد دستگیر شدگان مواد مخدر را زنان تشکیل می‌دهند.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار، ۶۸ درصد کشفیات مواد مخدر نیمه نخست امسال در استان سمنان مربوط به تریاک و ۱۲ درصد کشفیات مربوط به حشیش است.
وی تصریح کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان سمنان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان است.
نادعلی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها نقش مهم و کلیدی در حوزه پیشگیری از موادمخدر دارند و می‌توانند با ارائه آموزش‌های لازم و اطلاع‌ رسانی به والدین در پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه کمک کنند.
به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در بخش قضایی، کیفری و انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان در سال‌های گذشته اقدامات خوبی انجام شد، اما در بخش اجتماعی غفلت شده است و باید این حوزه مهم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
برنامه های هفته گرامیداشت ناجا امسال از ۲۷ مهرماه تا دوم آبان برگزار می شود و شعار هفته ناجا برای امسال با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده است.

۱۳۹۹/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...