نسخه چاپی

قهرمانی موقت سپاهان در نیم فصل

هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با توقف و صدرنشینی موقت سپاهان در هرمزگان، پیروزی فولاد، راه‌آهن و ملوان، توقف سایپا در دقیقه 4+90 و نخستین امتیاز مایلی‌كهن به همراه تیم گهر همراه شد.

به گزارش نما، روز نخست از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که در هرمزگان سپاهان نتوانست برتری‌اش برابر آلومنیوم در نیمه نخست را تا پایان بازی حفظ کند و در نهایت برابر میزبان خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

در این بازی که در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، محمدرضا خلعتبری در دقیقه 26 سپاهان را پیش انداخت اما رسول پیرزاده در دقیقه 52 گل تساوی آلومینیوم را به ثمر رساند. با این نتیجه سپاهان با 31 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به صدرجدول رده‌بندی لیگ صعود کرد اما برای قهرمانی نیم فصل باید منتظر شکست استقلال در بازی فردا سه‌شنبه مقابل داماش گیلان باشد.

تیم فولاد هم در ادامه روند رو به رشد خود، در ورزشگاه خانگی با درخشش "پریرا" شکست یک بر صفر را با برتری 3 بر یک عوض کرد. شاگردان فرکی با 29 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان و راه‌آهن جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ را حفظ کردند. این هشتمین مسابقه بدون پیروزی تیم نفت تهران بود.

در سایر دیدارها سایپای 10 نفره، در دقیقه 4+90 پیروزی 2 بر یک برابر گهر دورود را با تساوی عوض کرد تا مایلی‌کهن در کرج نختسین امتیاز خود با تیم گهر را کسب کند. راه‌آهن هم با یک گل از سد فجرسپاسی عبور کرد.

ذوب‌آهن در یک بازی پرافت و خیز در خانه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ملوان شد تا فرهاد کاظمی همچنان در حسرت کسب پیروزی به همراه این تیم اصفهانی بماند، هرچند ملوان با این پیروزی با 29 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به راه‌آهن در رده‌چهارم باقی‌ماند. دیدار مس کرمان - صبای قم و بازی پیکان - نفت آبادان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتایج کامل این دیدارها به شرح زیر است:

* فولاد خوزستان 3 - نفت تهران 1
گل‌ها: لوسیانو پریرا(26 و 86) و ایوب والی(26) برای فولاد - مصطفی سیفی(15) برای نفت
اخراج: سوشا مکانی دقیقه 68 از تیم نفت

* سایپای البرز 2 - گهر دورود 2
گل‌ها: سجاد شهباززاده(4 و 53) برای سایپا - محمد پروین(45) و فرید عابدی(4+90) برای گهر دورود
اخراج: وحید مهدی‌خانی دقیقه 41 از سایپا

* مس کرمان 0 - صبای قم 0

* آلومینیوم هرمزگان 1 - سپاهان اصفهان 1
گل‌ها: رسول پیرزاده(52) برای آلومینیوم - محمدرضا خلعتبری (26) برای سپاهان

* پیکان تهران 0 - صنعت نفت آبادان 0

* راه‌آهن تهران 1 - فجرسپاسی شیراز 0
گل: مجتبی شیری(76) برای راه‌آهن

* ذوب‌آهن اصفهان 2 - ملوان بندرانزلی 3
گل‌ها: مهدی رجب‌زاده(41) و اسماعیل فرهادی (45) برای ذوب‌آهن - محمد نزهتی(27)، جلال رافخایی(44) و مهرداد اولادی(65) برای ملوان

برنامه ادامه دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
دوشنبه 13/09/91
* پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران

سه‌شنبه 14/09/91
* داماش گیلان - استقلال تهران، ساعت 15:15، ورزشگاه عضدی رشت

۱۳۹۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...