نسخه چاپی

دایی:خانم‌ها كه در زمین نبودند؛فوتبال بازی مردانه است!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اعتراض بازیكنان فجر به داوری گفت: تنیس كه بازی نمی‌كنیم و خانم‌ها هم در زمین نبودند، فوتبال بازی مردانه است.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: نیمه اول یکی از بدترین بازی‌هایمان را در یک سال اخیری که در راه‌آهن حضور دارند انجام دادیم. خیلی بد بودیم و فجر از ما خیلی بهتر بود.

وی ادامه داد: با صحبت در بین دو نیمه شرایط بهتر شد، نیمه دوم ما بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم؛ به گل رسیدیم و سه امتیاز با ارزش کسب کردیم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعتراض بازیکنان فجر به قضاوت داور گفت: اگر داوری هم مشکلی داشت به ضرر ما بوده است، در خیلی از صحنه‌ها داور به راحتی به سود فجر سوت زد. عباسفرد برای سرزنی بلند می‌شد، اما داور خطای او را اعلام می‌کرد، تنیس که بازی نمی کنیم، خانم‌ها هم که در زمین نبودند. فوتبال یک بازی مردانه است. ما می‌جنگیم، عباسفرد هم برای سرزنی بلند می‌شد، اما داور خطا می‌گرفت، سوت‌ها بیشتر به نفع فجر بود.

دایی تصریح کرد: نیمه اول روی بهادر عبدی خطای پنالتی صورت گرفت که داور اعلام نکرد، در نیمه دوم هم چند صحنه به ضرر ما سوت زده شد، خوشحالم در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و به حقمان رسیدیم.

وی درباره اینکه با کسب عنوان پنجمی به کار خود در نیم‌فصل اول پایان دادند گفت: با توجه به اینکه تیم را دیر جمع کردیم عالی نتیجه گرفتیم، اما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی در رتبه‌های دوم و سوم هم قرار بگیریم. با تیم‌های ملوان و فولاد هم‌ امتیاز هستیم و به خاطر تفاضل گل پنجم شدیم، نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و باید با برطرف کردن نقاط ضعفمان بهتر شویم.

دایی درباره شعار هواداران راه‌آهن و اینکه خواستار آسیایی شدن این تیم بودند، گفت: اگر بخواهیم با هم باشیم و نقاط ضعفمان را پوشش دهیم شایستگی حضور در آسیا را داریم، اما حالا زود است درباره آن صحبت و به آن فکر کنیم. همیشه نیم‌فصل دوم سخت‌تر است، حق اشتباه نداریم و باید بیشتر بجنگیم.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: کاری به شعار هواداران نداریم. البته هواداری هم نداریم؛ 10-20 نفر هستند که همیشه می‌آیند که از آنها هم تشکر می‌کنم. مهم این است که بازیکنان من اعتماد به نفس برای پیروزی مقابل تمام تیم‌ها را دارند تا به بالای جدول بچسبیم.

دایی درباره برنامه راه‌آهن در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال گفت: در تهران هستیم و چند روز استراحت می‌کنیم، حتماً در برخی از پست‌ها هم که نقاط ضعف داریم بازیکن جذب خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...