نسخه چاپی

تكذیب شروع ثبت‌نام مسافربر‌های شخصی در سامانه تبدیل به دوگانه سوز

عکس خبري -تکذيب شروع ثبت‌نام مسافربر‌هاي شخصي در سامانه تبديل به دوگانه سوز

مدیر طرح CNG شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شروع ثبت‌نام مسافربر‌های شخصی در سامانه تبدیل به دوگانه سوز را توسط برخی از خبرگزاری‌ها تكذیب كرد.

به گزارش نما ،محمد حسین باقری مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز ثبت‌نام مسافربر‌های شخصی در سامانه تبدیل به دوگانه سوز گفت:هنوز ثبت نام مسافربر‌های شخصی در سامانه تبدیل به دوگانه سوز آغاز نشده است زیرا در مرحله اول باید زیر ساخت‌های انجام این طرح فراهم شود.

او ادامه داد:بر اساس مصوبه شورای اقتصاد که سال گذشته به وزارت نفت ابلاغ شد کار طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها کلید خورده است که در مرحله اول ۶ پیمانکار و ۱۳۶ کارگاه برای انجام این فرآیند انتخاب شدند که متقاضیان می‌توانند پس اعلام نهایی زمان ثبت نام به سایت gcr.niopdc.ir مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

مدیرطرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد:ما باید آمار دقیق لیست خودرو‌های عمومی را از سازمان تاکسیرانی، وزارت کشور و شرکت خودرو‌های اینترنتی دریافت و پس ازانجام این فرآیند، رانندگان می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل و پس از نهایی شدن فرآیند ثبت نام کارگاه خود را انتخاب کنند.
باقری در خصوص زمان دقیق اجرای این طرح گفت:به احتمال زیاد پایان آبان ماه این سامانه فعال خواهد شد و با فعال‌سازی سیستم نوبت‌دهی، کارگاه‌های مجاز تبدیل خودرو‌ها در این سامانه و همچنین زمان اختصاصی تعیین شده برای هر خودرو، به مالک آن اعلام می‌شود.

او بیان کرد:طرح تبدیل خودرو‌ها به دوگانه سوز برای خودرو‌های عمومی رایگان است اما برای خودرو‌های شخصی رایگان نیست.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد:دوگانه سوز کردن خودروهای شخصی با تخفیف ۷۰ درصد انجام می‌شود؛ به عبارتی مالک خودرو تنها تا ۳۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد و مابقی آن توسط دولت پرداخت خواهد شد.

۱۳۹۹/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...