نسخه چاپی

افزایش آمار روزانه بیماران كرونا/ ۳۱۲ نفر فوت كردند

عکس خبري -افزايش آمار روزانه بيماران کرونا/ ??? نفر فوت کردند

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارائه تازه‌ترین آمار كرونا در كشور، از ۳۱۲ مورد فوتی در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶۱۶ بیمار جدید مبتلا به كرونا در كشور شناسایی شده اند.

به گزارش نما، سیما سادات لاری، بعد از ظهر چهارشنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی افزود: از دیروز تا امروز ۳۰ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۶۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۳۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۴۵ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

به گفته لاری، تا کنون ۴۳۸ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی افزود: ۴۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون چهار میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۵۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

۱۳۹۹/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...