نسخه چاپی

پاسخ سوریه به اظهارات كلینتون

وزارت امور خارجه سوریه، اظهارات وزیر امور خارجه آمریكا درباره موضوع سلاحهای شیمیایی را منحرف كردن افكارعمومی از دخالتهای این كشور در امور داخلی سوریه و حمایتهای مستمر از گروههای مسلح دانست.

به گزارش نما، مهر به نقل از شبکه الاخباریه نوشت: یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه سوریه با اشاره به هشدار هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا درباره به کارگیری سلاح شیمیایی از سوی سوریه بیان کرد: سوریه بارها به شکل مستقیم یا از طریق دوستان روسی و نیز دبیرکل سازمان ملل متحد به اطلاع آمریکایی ها رسانده است که هرگز سلاح شیمیایی را -اگر در اختیار داشته باشد -علیه ملتش به کار نمی گیرد.

این منبع افزود: نظام سوریه به همراه مردم خود با تروریسم مرتبط به القاعده که از سوی کشورهای معروف از جمله خود آمریکا حمایت می شود، مبارزه می کند.

منبع مذکور بیان کرد: سوریه از آمریکا به عنوان اولین کشوری که در سال 1945 از سلاح هسته ای علیه شهرهای هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن استفاده کرد می خواهد که از دامن زدن به مسائل که هدف اساسی آن گمراهی افکار عمومی آمریکا و جهانیان است، دست بردارد.

این منبع افزود: هدف از این تلاشهای آمریکا منحرف کردن نگاهها از دخالتهای این کشور در امور سوریه است با توجه به اینکه از نظر مالی، لجستیکی و سیاسی از گروههای تروریستی حمایت می کند.

۱۳۹۱/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...