نسخه چاپی

كدام عضو منافقین مهمان آقای گزارشگر بود؟

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چند وقتي است که گزارش‌هايي از سوي فردي به عنوان گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران منتشر مي‌شود که اين گزارش‌ها هر بار پس از انتشار مورد استقبال گسترده جريان‌ها و رسانه‌هاي معاند و ضد انقلاب قرار مي‌گيرند.


احمد شهيد، شخصي از کشور مالديو است که از سوي سازمان ملل متحد (شما بخوانيد کشورهاي غربي) به سمت گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ايران منصوب شده است.


اين شخص که تمام گزارش‌هاي ادعايي‌اش بدون هيچ کم و کاستي در راستاي سياست‌هاي دولت‌هاي غربي طراحي مي‌شوند، در نوع جمع آوري اطلاعات خود شيوه‌اي بسيار عجيب را دنبال مي‌کند.


از آنجايي که براي تهيه گزارش آن هم يک گزارش حقوق بشري بايد اطلاعات و مستندات مستدل و قوي ارائه شود، احمد شهيد در اين خصوص دست به کار شده و اطلاعات خود را از منابعي جمع آوري مي‌کند که همگي از نهادهاي ضد ايراني و معاند نظام جمهوري اسلامي ايران مهر تاييد دارند.


به اصطلاح گزارشگر ويژه حقوق بشر در امور ا يران، در تمامي گزارش‌هايي که تاکنون منتشر کرده است منابع خود را از افراد ضد نظام، معاند، فتنه‌گران به خارج گريخته، گروه‌هاي جدايي طلب، فرقه‌هاي ضاله و دست آخر اعضاي گروهک‌هاي تروريستي معرفي مي‌کنند.


نکته‌اي که در اين ميان جالب توجه مي‌آيد اين است که کدام گزارشگر حقوق بشري مي‌تواند براي تهيه گزارش‌هاي خود به افرادي مراجعه کند که خود ناقض کننده آشکار حقوق بشرند.


احمد شهيد در تمامي گزارش‌هاي خود به ادعاهايي از عناصر وابسته به گروهک‌هاي تروريستي بالاخص عناصر گروهک منافقين استناد کرده است. همان گروهکي که با هدف قرار دادن و ترور کردن 17 هزار نفر از شهروندان ايراني يکي از بزرگترين ناقضان حقوق بشر در تاريخ ايران به حساب مي‌آيد.


در جديدترين ديدار احمد شهيد با عناصر اين گروهک تروريستي، پرويز خزاعي از عناصر و سرکردگان گروهک تروريستي منافقين با احمد شهيد در دفتر حقوق بشر نروژ با هم پاي يک ميز نشستند تا باز هم آقاي گزارشگر منبع گزارش‌هاي ضد ايراني خود را يک تروريست انتخاب کرده باشد.


گفتني است؛ تا کنون نهادها و اشخاص غير دولتي بسياري از جمهوري اسلامي ايران از احمد شهيد دعوت به عمل آورده‌اند تا با او در خصوص منابع و افرادي که اطلاعات غلط به او مي‌دهند با وي مذاکره و به گفتگو بنشينند که هر بار اين فرد به بهانه‌هاي مختلف از چنين ديدارهايي سرباز زده است.


ذکر اين نکته ضروري است که احمد شهيد يا همان آقاي به اصطلاح گزارشگر حقوق بشر در امور ايران، پيش از اين وزير امور خارجه مالديو بوده است و در حال حاضر با همسر سوم خود که يک خانم استراليايي است زندگي مي‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوي برخي منابع،‌ احمد شهيد در حال حاضر در کشور مالديو تحت تعقيب قضايي است.

۱۳۹۱/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...