نسخه چاپی

بدهی بیمارستان دلیجان به هر شكلی شده پرداخت شود

عکس خبري -بدهي بيمارستان دليجان به هر شکلي شده پرداخت شود

استاندار مركزی خواستار تسریع در پرداخت بدهی بیمارستان دلیجان شد.

به گزارش نما ،سیدعلی آقازاده ششم آبانماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به وضعیت نامناسب شهرستان دلیجان در موضوع شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: در هفته آخر مهرماه، دلیجان پس از اراک و ساوه با هفت کشته بیشترین میزان مرگ ناشی از کرونا را داشته است که باید روند کنترل بیماری در این شهرستان با جدیت دنبال شود.

وی افزود: هر اقدامی که لازم است باید انجام گیرد تا ظرف دو تا سه هفته آینده تعداد مرگ و میر و ابتلا به کرونا در این شهرستان کاهش یابد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: بدهی بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به هر ترتیبی که شده باید پرداخت شود تا تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز درمان با مشکل مواجه نشود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه فرماندار اراک با اشاره به رعایت بیش از ۹۰ درصدی پروتکل های بهداشتی در اراک گفت: معدود افرادی که رعایت نمی کنند در بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال هستند.

دکتر حسین بختیاری با اشاره به الزام سوار شدن سه مسافر در تاکسی ها افزود: کرایه نفر چهار بین چهار سرنشین تاکسی تقسیم خواهد شد.

وی با تاکید بر کنترل سفرها و دورهمی خانوادگی و ابتلا به کرونا که در واقع خانوادگی شده است، گفت: برای کنترل وضعیت روزبازارها، مقرر است که شهرداری فضایی بیشتر در اختیار قرار دهند تا فاصله بین غرفه ها حفظ شود.

فرماندار اراک خواستار ورود حاکمیت به مسئله اجرای مصوبات شد و گفت: مجددا پیشنهاد می کنم که پلیس کرونا با محوریت محله ها تشکیل شود، در محله ها درمانگاه، مسجد، پایگاه بسیج، هلال احمر و سمن ها حضور دارند و می توان اقدامات محله ای را همسو با مصوبات ستاد اجرایی کرد.
ایسنا

۱۳۹۹/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...