نسخه چاپی

پول برانكو پرداخت شد اما مدیران استقلال همچنان وعده می دهند/ فقط 60 هزار دلار در حساب شفر!

عکس خبري -پول برانکو پرداخت شد اما مديران استقلال همچنان وعده مي دهند/ فقط 60 هزار دلار در حساب شفر!

با وجود اظهار نظرهای مختلف توسط مسئولان استقلال تا امروز تنها 60 هزار دلار به حساب وینفرد شفر واریز شده است.

به گزارش نما، طی روزهای گذشته احمد مددی و مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند در تلاش هستند تا مطالبات شفر را به صورت بخش بخش واریز کنند تا مشکل باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه حل شود.

استقلالی ها رقمی حدود 600 هزار دلار باید به سرمربی آلمانی پرداخت کنند ضمن آنکه حدود 60 هزار فرانک سوئیس نیز بابت جریمه و دیرکرد باید به فیفا پرداخت شود. با این وجود و بر خلاف اظهارات مدیران استقلال تا امروز تنها 60 هزار دلار از مطالبات 600 هزار دلاری شفر به حساب این مربی واریز شده است.

این در شرایطی است که اسماعیل خلیل زده رئیس هیات مدیره استقلال هفته گذشته در استوری اینستاگرامش با عنوان این موضوع که خبر خوبی به هواداران داده مدعی شد مبلغ 200 هزار دلار از مطالبات سرمربی آلمانی به وی پرداخت شده است. در واقع این رقمی که خلیل زاده مدعی شده نه تنها به حساب سرمربی آلمانی واریز نشده بلکه برگشت هم خورده و مشخص نیست رئیس هیات مدیره استقلال در سفر به ترکیه چه دستاوردی داشته است؟

از سوی دیگر احمد مددی نیز چند شب پیش در گفت وگویی رادیویی اعلام کرد: در ابتدا آن 200 هزار دلار برگشت خورد ولی الان پارت پارت در حال واریز هستیم و امیدواریم امشب مبلغ واریزی را به عدد خوبی برسانیم چون الان آخر هفته اروپایی است و دوباره باید از دوشنبه عملیات را آغاز کنیم.ما 2 روش دیگر داریم که اگر با این وضعیت به نتیجه نرسیم سراغ پلن دوم خواهیم رفت. امیدوارم امشب انتقال صورت بگیرد و اگر تا دوشنبه نتوانیم پارت بهتری واریز کنیم باید راه دیگری را برویم.

همه این اظهارات در شرایطی انجام شده که تنها 10 روز تا آغاز لیگ باقی مانده و تنها 10 در صد از مطالبات سرمربی آلمانی به حساب وکیل وی در کرواسی واریز شده است.

اینکه چرا مسئولان استقلال نمی توانند مطالبات سرمربی آلمانی را به وی پرداخت کنند اما از آن سو مدیران پرسپولیس مطالبات برانکو را در چند نوبت به حساب این مربی واریز کرده اند سوالی است که اعضای هیات مدیره و سرپرست این باشگاه باید به آن پاسخ بدهند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۸/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...