نسخه چاپی

تكرار ادعای تقلب از زبان یكی از سران فتنه

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس به سخنان سخیف یكی از سران فتنه اشاره كرد و گفت: یكی از رئوس فتنه ۸۸ یك بار دیگر بر طبل فتنه كوبیده و بر ادعای ناجوانمردانه خود مبنی بر تقلب در انتخابات اصرار می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در عصر غیبت کبری، ولی فقیه حجت است؛ امروز حجت خدا به رفتار، اعمال، گفتار و نیات ما واقف هستند و به ما نمره می‌دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: ما چگونه مدعی باشیم نمایندگان این ملت مؤمن و انقلابی بوده و اصولگرا و رهروان ولایت هستیم اما بگوییم باید مقام معظم رهبری به ما بفرمایند و دستور بدهند تا عمل کنیم؛ آیا این جفا در حق ولی‌امر مسلمین نیست.

وی ادامه داد: ‌یعنی باید ایشان را در شرایطی قرار دهیم که برای حداقل‌های انتظار امت، رهبر را به هزینه دادن بطلبیم؛‌ گمان نکنید که تاریخ فراموش می‌کند شما تراز و خواص چه کردید که مقام معظم رهبری مجبور شدند در جمع جوانان هشدار دهند اگر به اختلافات ادامه دهید خائن به انقلاب اسلامی و این امت شده‌اید؛ البته اگر تا کنون مردم این مهر خیانت را به پیشانی آنهایی که با عوض کردن روش‌ها به تشویش اذهان عمومی ادامه می‌دهند و ارزش‌های نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برند نزده باشد.

کریمی قدوسی در ادامه به جملات یکی از خواص انقلاب که مردم وی را در فتنه 88 در رأس فتنه می‌دیدند در حضور جمعی از اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: وی در آن جلسه با گفته‌های خود انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و وحدت منسجم ملت را زیر سؤال می‌برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه این فرد بی‌رحمانه نظام مقدس اسلامی، ولایت فقیه، قوای سه‌گانه و قوای امنیتی و صدها هزار شهید ملت را با کلمات سخیف زیر سؤال می‌برد، افزود: وی می‌گوید شاه در اواخر دوران سلطنت خود همه چیز را پلیسی کرده بود و کمیته ضد خراب‌کاری داشت اما وقتی مردم وارد شدند و همه دست به دست یکدیگر داده و متحد شدند شاه شکست خورد و در ادامه عوامل حکومت شاه فرار کردند.

وی اضافه‌کرد: این فرد یک بار دیگر بر طبل فتنه کوبیده و بر ادعای ناجوانمردانه خود مبنی بر تقلب در انتخابات 88 اصرار کرده و مدعی می‌شود تا آخر دولت خاتمی مردم خود را صاحب اصلی انقلاب می‌دانستند چرا که همه انتخابات سالم بود و روند تکاملی داشت؛ البته ممکن بود ایراداتی هم داشت اما اگر همانگونه ادامه می‌دادیم شرایطمان اینگونه نبود.

کریمی‌قدوسی با تأکید بر اینکه این فرد برای اینکه طومار عملکرد تفکر اصولگرایی را که مقابل تفکری بود که می‌خواست نظام امامت را به سلطنت تبدیل کند بپیچد، می‌افزاید از آغاز دولت نهم فضایی به نیروهای انقلاب تحمیل شد که باید گذشته را پاک کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح‌کرد: با دقت در کلمات وی می‌توان دریافت که اصولگرایان را به توبه فرا می‌خواند و از وحدت فتنه و اصولگرایان در آینده خبر می‌دهد و اینکه دل اصولگرایان از دولت نهم و دهم خون است؛ اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و در یک جا به یکدیگر برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که قانون و رأی اکثریت را قبول ندارند، صلاحیت حضور را از دست داده‌اند و اگر توبه هم کنند توبه‌شان پذیرفته نیست و در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم پرچم برافراشته اصولگرایان در دست این ملت به اهتزاز درمی‌آید.

۱۳۹۱/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...