نسخه چاپی

اخراج ژوزه شوك مثبتی برای پرسپولیس است

عکس خبري -اخراج ژوزه شوك مثبتي براي پرسپوليس است

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدم نتیجه گیری پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان به ژوزه سرمربی پرتغالی اش بر می گردد این مربی شناخت كافی نسبت به توانایی و قابلیت بازیكنان تیمش ندارد.

به گزارش نما، محمود کلهر در گفتگويي اظهار داشت: فشنگچي، پولادي، مهدوي کيا و کاظميان در دو جناح چپ و راست مي توانند زوج هاي هماهنگ در ترکيب تيم پرسپوليس باشند اما ژوزه از اين بازيکنان به طور همزمان در ترکيب پرسپوليس استفاده نمي کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کلهر درباره خواسته هواداران پرسپوليس بر اخراج ژوزه اظهار داشت: هواداران به نوعي کارشناسان فوتبال هم هستند و آنها از نزديک مشاهده کردند که پرسپوليس بازي خوبي ارائه نمي دهد به خاطر همين خواستار اخراج ژوزه شدند.

وي بيان داشت: ارائه بازي روان به مانند سالهاي گذشته در تيم پرسپوليس نمي بينيم. سرخپوشان داراي بازيکنان مستعدي هستند که ژوزه حتي مي تواند از اين بازيکنان در پست هاي مختلف استفاده کند. اين مربي با در اختيار داشتن بهترين بازيکنان ليگ نتوانسته تحولي در پرسپوليس به وجود آورد.

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: سرخپوشان در دفاع تيمي دچار مشکل هستند. بازيکنان در هنگام حمله به راحتي توپ را از دست مي دهند و فضاهاي مناسبي را در اختيار تيم حريف مي دهند.

ژوزه سر مربي پرسپوليس نتوانسته اين نقطه ضعف تيمش را تا الان برطرف کند.

وي بيان کرد: اخراج ژوزه شوک مثبتي براي پرسپوليس خواهد بود. تعطيلات نيم فصل دوم بهترين زماني است که مسئولان پرسپوليس مي توانند ژوزه را بر کنار و يک مربي ايراني جايگزين وي کنند.

به نظرم هم اکنون يحيي گل محمدي که اشراف کاملي هم به تيم پرسپوليس دارد گزينه مناسبي براي سر مربيگري اين تيم است.

کلهر درباره عملکرد تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: تراکتورسازان هم مانند پرسپوليسي ها نسبت به سال هاي گذشته بازي رواني ارائه نمي دهند. توني اوليويرا سر مربي تراکتورسازي به خوبي تاکتيک تيم پرسپوليس را براي بازيکنانش آناليز کرده بود. بازيکنان تراکتور به موقع در خط دفاع و به سرعت هم به خط حمله اضافه مي شدند. در مجموع ضعف پرسپوليس است که هر تيمي مقابل اين تيم قرار مي گيرد. بهترين بازيش را در ليگ برتر انجام مي دهد.

وي درباره تعويض هاي صورت گرفته در اين بازي گفت: عدم شناخت ژوزه سر مربي پرسپوليس از قابليت و کارايي بازيکنانش باعث شد که تعويض هاي صورت گرفته براي سرخپوشان کارساز نباشد.

پيشکسوت پرسپوليس درباره جذب بازيکنان جديد در نيم فصل دوم ليگ برتر گفت: پرسپوليسي ها بازيکنان مستعد در هر سه پست دارند و کمبود بازيکن ندارند که بخواهند در نيم فصل جذب کنند در حال حاضر پرسپوليس در مهره چيني و دفاع تيمي مشکل دارد سرخپوشان با آوردن مربي جديد و برطرف کردن نواقص مي توانند در نيم فصل دوم از بحران خارج شوند.

کلهر درباره کيفيت بازي هاي ليگ دوازدهم گفت: برگزاري منظم بازي ها توسط سازمان ليگ نويد روزهاي خوب را مي دهد.

اکثر مربيان تيم هاي ليگ برتر امسال جسارت به خرج داده و از بازيکنان جوان در ترکيب تيمشان زياد استفاده مي کنند که جزو اتفاقات خوب ليگ دوازدهم است.

وي خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپوليس بايد هر چه سريعتر ژوزه را بر کنار کرده و با آوردن مربي ايراني جايگاه تيمشان را در جدول بهبود دهند.

گفتني است، تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تيم فوتبال تراکتورسازي با نتيجه يک بر صفر شکست خورد و با 21 امتياز و قرار گرفتن در رتبه يازدهم به تعطيلات نيم فصل ليگ برتر رفت.

۱۳۹۱/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...