نسخه چاپی

برانكو: اگر زمان عرب با تخفیفم موافقت می‌شد كار به اینجا نمی‌رسید/ از كریمی بابت پیگیری‌هایش ممنونم

عکس خبري -برانکو: اگر زمان عرب با تخفيفم موافقت مي‌شد کار به اينجا نمي‌رسيد/ از کريمي بابت پيگيري‌هايش ممنونم

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه‌ای كه در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است، در مورد فرآیند تسویه حساب با این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ پس از تسویه حساب کامل با باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن برخی از مسائل در مورد فرآیند دریافت مطالباتش از این باشگاه بیانیه‌ای را در اختیار قرار داده است که متن آن به شرح زیر است:

«به همه هواداران بزرگ پرسپولیس که در این مدت دلواپس بوده‌اند و با صبر بالای خود که همیشه در همه اوضاع این تیم از خود نشان داده‌اند و در روزهای خوب در کنار تیم بودند باید بگویم من همه مطالباتم را گرفتم و رسماً‌ تسویه حسابم را خدمت این بزرگواران اعلام می‌کنم.

در وهله اول از این طریق از همه شما هواداران تشکر می‌کنم که آنچنان تک به تک پیگیر نکات تیم فوتبال پرسپولیس هستید و حتما در این مدت متوجه شدید که من فقط دنبال حق و حقوق خودم بودم نه بیشتر. در وهله دوم از شخص علی کریمی و مهرداد میناوند که در دو هفته گذشته بیشترین تماس‌ها را با من با کمک کارگزار باشگاه پرسپولیس داشتند و آنها تماس‌ها و نگرانی‌های هواداران را به اطلاع من می‌رساندند و کاملاً در جریان اوضاع و شرایط قرار می‌گرفتم.

آنها با تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی خود موفق به قانع کردن کارگزار باشگاه شدند که آنها نیز با توجه به اوضاع خود پا به میدان گذاشتند و این مسأله مهم را از پیش‌روی باشگاه برداشته تا این تیم محبوب و خیل کثیر هواداران ارتش سرخ بدون هیچ دلواپسی به پیشواز فینال لیگ قهرمانان آسیا بروند.

قهرمانی پرسپولیس در این مصاف آرزوی یکایک ما دوستداران این تیم است و من نیز از این پس خود را در کنار خیل هواداران این تیم بزرگ می‌بینم و آرزوی سرافرازی در این مصاف بزرگ را دارم تا ستاره دیگری بر روی پیراهن افتخار بازیکنان بنشیند.

هر چند شاید اگر در همان مذاکره نخست در دوران مدیریت ایرج عرب در استانبول ترکیه که مابین وکیل من و نماینده امور بین‌الملل باشگاه برگزار شد و وکیل من آمادگی به تخفیف 50 درصدی ارائه کرد این مسأله همان موقع مرتفع می‌شد چنین مبلغ هنگفتی با ایجاد دلنگرانی در بین هواداران برای پرسپولیس پیش نمی‌آمد اما خوشبختانه با ابتکار عمل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس در پی جلسات مکرری که با کمک رضا صادق سفیر محترم جمهوری اسلامی در زاگرب برگزار شد بالاخره مبلغ مطالبات نهایی اینجانب که چیزی بیش از تعداد روزهای موفقیتم و انجام کاری که در پرسپولیس انجام داده بودم، نبود روشن شد.

در پایان باز هم از همه هواداران به خاطر حمایت‌هایی که در طی دو هفته گذشته و حتی قبل‌تر از آن هرگز از بنده دریغ نکردند و همواره در کنار تیم و من بودند و همچنین آقایان کریمی و میناوند تشکر می‌کنم.»
منبع: فارس

۱۳۹۹/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...