نسخه چاپی

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور

عکس خبري -تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور

تذكرات كتبی امروز نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی كشور توسط هیئت رئیسه قرائت شد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، تذکرات کتبی امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور توسط هیئت رئیسه قرائت شد که به شرح ذیل است:

آصفری نماینده اراک به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از ادغام شرکت‌های آب شهری و روستایی تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر راه و شهرسازی در خصوص حل مشکلات 2 هزار واحد مسکن مهر شهرستان لنگرود تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم رعایت اصل 48 قانون اساسی به منظور توزیع مناسب به استان و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در حل مشکلات ناشی از ضعف مدیریت در آموزش و پرورش استان خراسان شمالی تذکر داد.

جعفرزاده نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در تأمین آزمایشگاه حفظ نباتات در استان گیلان، به وزیر نفت پیرامون تسریع در حل مشکل جایگاه سی‌ان‌جی رشت، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص پرداخت حق فوق‌العاده بهره‌وری به کارکنان اداره کل بازرگانی استان گیلان، به وزیر کشور در خصوص ناکارآمدی فرماندار شهرستان رشت در انجام وظایف محوله در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمران شهرستان، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان پزشکان بیمارستان‌های دولتی، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضعف مدیریت در اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان گیلان، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدام لازم به منظور اصلاح نژاد گاوهای بومی استان گیلان و به وزیر نفت در خصوص تسریع در تأمین گاز مایع روستاهای فاقد گاز شهری تذکر داد.

سالک کاشانی نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنایع فولاد و ذوب آهن اصفهان تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حمایت از دامداران و تدبیر در خصوص خرید شیر دامداران تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از مشکلات ناشی از عبور کانال فاضلاب از مرکز روستای دهنوی تذکر داد.

حسینی، جعفرزاده، علیپور و منصوری نمایندگان قائم شهر، رشت و لنجان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

برومندی، زارع، شفیعی و طاهری خواستار توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت عدم جذب اساتید جدید و عدم توسعه دانشگاه شیراز و دانشگاه‌های دولتی در استان فارس شدند.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص بازنگری در نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تأمین بودجه مدارس شبانه‌روزی و به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور اصلاح نرخ و میزان خرید تضمینی محصولات کشاورزی تذکر داد.

هاشمی و رضایی نمایندگان سپیدان و جهرم خواستار توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت عدم جذب اساتید جدید و عدم توسعه دانشگاه شیراز و دانشگاه‌های دولتی در استان فارس شدند.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت عمل به وعده‌های داده شده برای کارگران در خصوص اعطای وام خرید و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تذکر دادند.

عزیزی نماینده شازند به وزیر نفت پیرامون تأمین گاز مورد نیاز سوخت نیروگاه شازند با توجه به وضعیت بد آلودگی هوا در شازند و اراک تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظارت بر عملکرد نامناسب شرکت شمسا در حوزه حج و زیارت و به رئیس جمهور در خصوص نارضایتی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از قطع مستمری تذکر داد.

نگهبان صلاحی نماینده خواف به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در تعریض جاده تربت‌حیدریه به خواف تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص حادثه روز گذشته تیراندازی به راننده در محل پاسگاه پیرانشهر که منجر به فوت مقتول گردید، شد.

سودانی نماینده اهواز به وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان صنعت فولاد کشور به ویژه صنایع فولاد خوزستان تذکر داد.

میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در بازسازی، مقاوم‌سازی و تجهیز مدارس شهرستان ساوه و زرندیه و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در پرداخت بدهی‌های شرکت ایران خودرو به شرکت ریخته‌گری شهرک صنعتی ساوه تذکر داد.

میرمرادزهی نماینده سراوان به وزیر نفت در خصوص تسریع در تأمین سوخت مورد نیاز در شهرستان‌های سراوان، سیر و زابلی تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت خواستار توضیح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص نحوه اعطای مجوز تأسیس مؤسسات آموزش عالی غیردولتی شد و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص لزوم توجه فرمایشات مقام معظم رهبری و رعایت قوانین در انتصاب استانداران و مدیران استانی و به وزیر امور خارجه پیرامون تسریع در ایجاد بازارچه مرزی در استان خراسان شمالی تذکر داد.

صالحی نصب نماینده دشت آزادگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در تعیین وقت ملاقات با نمایندگان تذکر داد.

موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در احداث سالن‌ها و زمین‌های ورزشی در روستاهای پرجمعیت شهرستان فلاورجان، به رئیس جمهور پیرامون تسریع در حذف آهنگ‌های پیشواز مخالف شئونات اسلامی مشترکان تلفن همراه ایرانسل تذکر داد و خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت رفع ممنوعیت واردات خودرو شد.

رزم نماینده کرمانشاه خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت عدم اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تحقیقات راهنمایی و رانندگی در موضوع ثبت نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسناد رسمی شد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر نفت پیرامون تسریع در گازرسانی به مناطق شهری شهرستان‌های خوی و چابهار، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در احداث سدهای غازان و تویسرکان و اجرای طرح‌های آبرسانی خوی از سد آقی چای و به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در احداث اردوهای کشور دانش‌آموزی در شهرستان خود تذکر داد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر نیرو پیرامون تأمین اعتبار لازم و تسریع در عملیات شبکه آبرسانی و فاضلاب حاشیه شهر اهواز به ویژه کوچه عبدالله تذکر داد.

احمدی نماینده دهلران به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در تعریض جاده دهلران به اندیمشک و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در گازرسانی به شهرستان‌های دهلران، آبدانان و روستاهای شهرستان تذکر داد.

احمدی و یوسفیان‌ملا نمایندگان دهلران و آمل به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای طرح حذف نقاط پرحادثه‌خیز جاده ایلام ـ دره‌شهر تذکر داد.

احمدی نماینده دهلران به وزیر نفت پیرامون تسریع در اجرای طرح احداث واحد پتروشیمی در شهرستان دهلران تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان خواستار توضیح وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت افزایش میزان واردات قانونی چای در 10 سال گذشته شده

پشنک نماینده خاش، خواستار توضیح وزیر جهاد کشاورزی و نیرو در خصوص علت عدم برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی و به وزیر کشور در خصوص علت عدم توسعه استان سیستان و بلوچستان و به کارگیری افراد کم تجربه در پست‌های سیاسی و مالی تذکر داد.

سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین اعتبار لازم به منظور پل تاریخی گرگر شوشتر تذکر داد و خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم تأسیس شرکت کاغذ کانون شوشتر و توسعه فاز تایر لاستیک شد.

سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص دستور تسریع در اتمام پروژه مجموعه ورزشی انقلاب نیشابور به ویژه اتمام استخر سرپوشیده، میدان فوتبال و جایگاه تماشاچیان این مجموعه تذکر داد.

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص مدیریت ناکارآمد وزارت کشور در مقابله با بحران سیلاب شهرستان دشتستان تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به رئیس جمهور در خصوص علت عدم اجرای برخی از مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور حل مشکلات حقوق، مزایای و اضافه‌کاری کارکنان دولت در استان کرمانشاه تذکر داد.

طباطبایی نائینی نماینده نائین به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در انتخاب رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های نائین، خور و بیابانک تذکر داد.

بشیری و فتاحی نماینده پاکدشت و شهر بابک به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در توزیع شیر رایگان دانش‌آموزان مدارس کشور تذکر دادند.

قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم تخصیص بودجه به منظور سرویس مدارس روستای مرکزی تذکر داد.

بتکلیا، قاضی‌پور، حیدرپور، خانلری، فتاحی، تابش، کاتب، حیدری طیب و جهانگیرزاده خواستار توضیح وزرای نفت و نیرو در خصوص علت عدم اجرای بند 88 قانون بودجه سال 1391 کل کشور در خصوص رایگان بدون آب و برق اماکن دینی و اقلیت‌های مذهبی تذکر دادند.

رضایی نماینده جهرم خواستار توضیح وزیر جهادکشاورزی در خصوص علت واردات مرکبات شد.

قائد رحمت نماینده دورود به رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص تسریع در بهسازی بافت‌های فرسوده و تأمین آب شرب مناطق زلزله‌زده دورود و ازنا تذکر داد.

امیری نماینده کهنوج به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای طرح تعریض جاده کهنوج ـ جیرفت تذکر داد.

حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های راه‌سازی شهرستان‌های اشنویه و نقده تذکر داد.

بائوج لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران تذکر داد.

اربابی نماینده ایرانشهر خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص ناامنی‌های اخیر در استان سیستان و بلوچستان و تسریع در برخورد قانونی با عاملان حادثه رانندگی شهرستان فوج تذکر داد.

جلیلی نماینده مسجد سلیمان خواستار توضیح وزیر نفت در خصوص فوت شهروندان مسجد سلیمان به دلیل سهل‌انگاری مسئولان شرکت ملی گاز شد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر کشور در خصوص عملکرد نامناسب اداره ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در ضبط شناسنامه مردم تذکر داد.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تعیین تکلیف کارخانه ماشین‌سازی بردسیر تذکر داد.

حسینی نماینده قائم شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تجهیز مدارس مجری طرح پایه ششم ابتدایی تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر امور خارجه در خصوص اقدام قانونی در اشغال سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان تذکر داد و خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت تغییر معاونان و کارکنان استانداری خراسان شمالی در عین عدم اجرای بند 3 ماده 79 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران توسط فرماندار بجنورد شد.

رضایی نماینده خمین به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان درمانی در شهرستان خمین تذکر داد.

حسینی و سبحانی‌نیا نمایندگان قصرشیرین و نیشابور به رئیس جمهور در خصوص لزوم رعایت عدالت در اجرای قانون ارتقای شغلی کارکنان دولت تذکر دادند.

حسین‌زاده نماینده نقده و جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در لغو بخشنامه اخذ عوارض صادراتی از اقلام 34گانه تذکر دادند.

حسینی و سبحانی‌نیا نمایندگان قصرشیرین و نیشابور به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت سرانه مدارس شهری روستایی تذکر دادند.

حسینی، علی‌پور و سبحانی‌نیا نمایندگان قائم‌شهر و نیشابور به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در پرداخت کمک‌های مالی به هیئت‌های ورزشی و بازپرداخت درآمدهای ناشی از اجرای ماده 88 شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزی تذکر دادند.

حسن‌پور و امیری نمایندگان سیرجان و کهنوج به وزیر آموش و پرورش پیرامون تسریع در پرداخت اعتبارات مدارس کشور تذکر دادند.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش ‌دبستانی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون تسریع در تعیین تکلیف صادرات کنسانتره و کیک و شیرینی ارومیه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در خط‌کشی بزرگراه‌ها و جاده‌های بین شهری تذکر دادند.

حسینی و علی‌پور نمایندگان قائم‌شهر به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تعیین تکلیف تقسیمات کشوری شهرستان سیمرغ سیاکلا، به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش‌های لارین جویبار، زیرآب، سوادکوه و سیاکلا، به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از فروش زمین‌های تخصیص داده شده به منظور توسعه مخازن آب و به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در تکمیل دوربرگردان‌های اختصاصی جاده‌های قدیم و جدید گدوک در محور تهران ـ سوادکوه تذکر دادند.

حسین‌پور، علی‌پور، سبحانی‌نیا، جلالی، قاضی‌پور، جهانگیرزاده و حسینی به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

انصاری و دهدشتی نماینده آبادان به رئیس جمهور در خصوص عدم اجرای تعهدات توسط دولت و رئیس جمعیت هلال احمر کشور در استان خوزستان تذکر دادند.

بیگلری نماینده سنندج به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت سرانه مدارس به ویژه مدارس شبانه‌روزی استان کردستان، سقز و بانه تذکر داد.

۱۳۹۱/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...