نسخه چاپی

مرگ هوادار استقلال بخاطر باخت تیمش!

یك هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از شكست تیم محبوبش برابر داماش گیلان و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل جان باخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت یکی از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتی در ورزشگاه دچار حمله قلبی شد و به دلیل اینکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت، با ماشین شخصی و با تاخیر به بیمارستان رازی شهر منتقل شد و در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حبیب رفعتی ساجدی 21 ساله نام این هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.

در پایان مسابقه هواداران استقلال را چند دقیقه در ورزشگاه نگه می‌دارند تا ابتدا هواداران تیم میزبان از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقیقه نیز آمبولانس و نیروهای امدادی ورزشگاه را ترک کرده بودند.

استقلال در آخرین دیدار نیم‌فصل میهمان تیم داماش گیلان بود و در صورت تساوی هم قهرمان نیم‌فصل می‌شد؛ اما آبی پوشان تهرانی با یک گل شکست خوردند.

۱۳۹۱/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
صالح استقلالي
0
0
۱۳۹۱/۹/۱۵
با سلام و عرض تسليت به همه ي ابيهاي عزيز عامل مرگ اين هوادار با تعصب كسي جز عادل فردوسي پور نيست. اقاي فردوسي پور ديشب به جرم اينكه استقلال صدر جدول را چند هفته در اختيار داشت ، و براي جلوگيري از تداوم صدر نشيني دوشنبه شب بيش از يك ساعت برنامه را براي تخريب تيم محبوبمان و همچنين مدير دوست داشتنيمان اختصاص داد. و به ناحق اين كار را كرد ، و جو رشت را بر عليه ابيها در رشت قرار داد. در انجا هم هواداران داماش به خاطر عادل خان زودتر خارج شدند تا باعث مرگ برادرمان شود. اقاي عادل خان مرگ يك انسان كم نيست. مجري گري را كنار بگذاز ، چون تو قاتلي نه عادل ، اگر با وجدان راحت ميخوابي لاقل جواب خانواده ي اين پسر ابي را بده
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...