نسخه چاپی

تظاهرات صدها هزار بحرینی علیه آل خلیفه

عکس خبري -تظاهرات صدها هزار بحريني عليه آل خليفه

شبکه های خبری از برگزاری تظاهرات گسترده و باشکوه علیه رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی با شرکت صدها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم بحرین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه های عربی اعلام کردند صدها هزار نفر از مردم بحرین، امروز در بزرگترین تظاهرات مسالمت آمیز خود علیه آل خلیفه، ضمن تاکید بر ادامه اعتراضات مسالمت آمیز تا تحقق خواسته های مشروع خود، بر ضرورت خروج فوری اشغالگران سعودی و دیگر نیروهای عربی موسوم به سپر جزیره از کشورشان تاکید کردند.

برخی منابع، از شرکت بیش از پانصد هزار نفر از قشرهای مختلف مردم بحرین از مجموع جمعیت هفتصد هزار نفری این کشور در این تظاهرات گسترده خبر داده اند.

مخالفان آل خلیفه تاکید کرده اند قیام مردمی بحرین همچنان به قوت خود باقی است و اعتراضات مسالمت آمیز با وجود اقدامات سرکوبگرانه رژیم و حامیان سعودی اش ادامه خواهد یافت.

رژیم دیکتاتوری آل خلیفه سال گذشته پس از آغاز قیام مردمی این کشور برای سرکوب هر چه بیشتر اعتراضات از نظامیان عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس موسوم به نیروهای سپر جزیره کمک گرفت. این نیروها همچنان در بحرین حضور دارند و به آل خلیفه در سرکوب هرگونه اعتراض مسالمت آمیز کمک می کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...