نسخه چاپی

مدیرعامل معروف‌فوتبالی دنبال‌كاندیداتوری

پس از حضور عجیب و سوال برانگیز برخی افراد غیر فوتبالی در راس باشگاه‌های سرشناس ورزشی كشور،منابع آگاه خبری از داخل این مجموعه‌ها اخبار جدیدی منتشر شده كه نشان می‌دهد برخی مدیران فوتبالی هم با استفاده از جایگاه باشگاه‌های ورزشی به دنبال اهداف غیر ورزشی هستند تا به واسطه محبوبیت ورزش بتوانند به نیت‌های سیاسی و غیر ورزشی خود دست پیدا كنند.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، گفته می‌شود یکی از مدیران عامل یکی از باشگاه‌های سرشناس کشور به تازگی جلسات محرمانه‌ای را در مجموعه کاری خود برگزار کرده است تا به اطلاع دوستان و همراهانش برساند که علت اصلی حضورش در حوزه ورزش چیست؟

منابع خبری نزدیک به این باشگاه ورزشی اعلام کردند آقای مدیرعامل در نشست‌های زنجیره‌ای خود با نزدیکانش اعلام کرده است از هم اکنون باید مقدمات حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده فراهم شود چون اگر این کار با تاخیر انجام شود ممکن است فرصت طلایی موجود از بین برود!

گفته می‌شود آقای مدیرعامل در نشست چند شب پیش خود در محل کارش به دوستانش اعلام کرده است در انتخابات سال آینده شرکت می کنم و تا آخرین لحظه برای پیروزی با حریفانم مبارزه خواهم کرد،باور کنید وارد فضای انتخابات شوم به نفع هیچ کاندیدایی کنار نخواهم رفت مگر این که فردی قوی تر از خود ببینم که در حال حاضر هیچ گزینه ای قوی تر از خود نمی‌بینیم.

مدیرعامل این مجموعه ورزشی در نشست‌های خود به نزدیکانش تاکید کرده باید آنها در رفتار خود به صورت نامحسوس از ضرورت حضور وی در عرصه های مدیریت ارشد کشور در مجامع عمومی سخن بگویند تا زمانی که وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد جو منفی بر علیه وی در فضای کشور به وجود نیاید.

اين در حالي است كه مدير ورزشي مذكور این روزها به صورت پنهانی و مخفیانه به تمام باشگاه‌های ورزشی در حال ورشکستگی کمک می‌کند تا آنها هزینه‌های هنگفت به وجود آمده خود به دلیل بحران مالی باشگاه متبوعشان را برطرف کنند. شایعات موجود حکایت از این دارد که هدف اصلی نمک گیر کردن هواداران آن باشگاه براي روز موعد آقای مدیرعامل است!

البته گفته می‌شود فرد مذکور تصمیمی برای کناره گیری از مدیرعاملی این باشگاه ورزشی ندارد چون معتقد است این مسوولیت وی شغل دولتی به شمار نمی آید.

۱۳۹۱/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...