نسخه چاپی

ایران قوی اقتصاد قوی می‌خواهد/ قدردانی از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام

عکس خبري -ايران قوي اقتصاد قوي مي‌خواهد/ قدرداني از تلاش‌هاي ستاد اجرايي فرمان امام

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه در آیین شكرانه ایجاد ۱۵۰ هزار شغل به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: این تلاش‌ها در چارچوب تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستاوردی ارزشمند است.

به گزارش نما ، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تقدیر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام گفت: مبارزه با فقر و فساد و تلاش برای اجرای عدالت باید ادامه یابد و خوشبختانه مدیرانی توانمند و صاحب دانش و فرهیخته در این مجموعه تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: عدالت در اجرای قانون و مقررات و توزیع امکانات بسیار مهم است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: شعار سال مبنی بر رونق و جهش تولید مبتنی بر مطالعات گسترده ای است و توسعه اشتغال نقش مهمی در مبارزه با فساد اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی افزود باید همه برای افزاش توان اقتصادی تلاش کنیم چون ایران قوی اقتصاد قوی می خواهد.

اقتصاد خانواده باید تقویت شود
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: تقویت اقتصاد خانواده بسیار مهم است و گزارش‌هایی که ارائه شد نشان می‌دهد که در مناطق مختلف کشور اقدامات خوبی شده است.

وی افزود: ظرفیت‌های خوبی در بخش اقتصاد خانواده وجود دارد که همه آن‌ها باید مدنظر باشد و توسعه اشتغال از دغدغه‌های امروز جامعه است و باید به دنبال توسعه اشتغال واقعی باشیم و خوشبختانه تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام برکات زیادی دارد و در کاهش بیکاری موثر خواهد بود.

کاهش ورودی پرونده‌ها با توسعه تولید و اشتغال
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: توسعه تولید و اشتغال در کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بسیار موثر است، چون با توسعه تولید و کاهش بیکاری زمینه‌های بروز جرم نیز کمتر خواهد شد.
بازار

۱۳۹۹/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...