نسخه چاپی

رژیمی كه خواب سقوط ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد/ پس از انتخابات آمریكا، انتظارات تورمی و ركودی در ایران تبدیل به انتظارات گشایشی شده است

عکس خبري -رژيمي که خواب سقوط ايران را مي‌ديد، به صورت حقيرانه‌اي ساقط شد/ پس از انتخابات آمريکا، انتظارات تورمي و رکودي در ايران تبديل به انتظارات گشايشي شده است

رئیس جمهور گفت: رژیمی كه خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه‌ای ساقط شد.

به گزارش نما، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت وزیران اظهار داشت: در هفته گذشته جهان شاهد اتفاق قابل ملاحظه‌ای بود و سیاست‌های متکبرانه ای که با تحقیر برخی از ملت‌ها، حتی برخی از ملت‌های منطقه همراه بود که به صراحت آنها را گاو شیرده لقب داده بود و سیاست‌هایی که انزجار همه ملت‌های جهان و مردم آمریکا را برانگیخته بود در یک انتخابات با مخالفت مردم آمریکا مواجه شد. رژیمی که خواب سقوط نظام ایران را می‌دید، به صورت حقیرانه ای ساقط شد.

وی افزود: در داخل کشور ما هم، انتظارات جامعه و مردم شاهد یک تغییر و تحول است. یعنی انتظارات تورمی و رکودی تبدیل به انتظارات گشایشی با امید به شرایط آینده شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اساس روابط ما با کشورهای همسایه و دوست است و آمریکا به عنوان یک عامل مزاحم در ارتباط با کشورهای دیگر ایفای نقش می‌کرد؛ حس می‌کنم عامل مزاحم دارد از بین می‌رود.

روحانی ادامه داد: ما در طول سال‌های گذشته روابط خوبی با برخی از همسایگان مثل عراق، ترکیه، افغانستان و آذربایجان و سایر کشورهایی که دوست هستند مثل روسیه و چین برقرار کردیم. احساس می‌کنیم فضا برای روابط نزدیک تر آماده‌تر شده است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

۱۳۹۹/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...