نسخه چاپی

توزیع گسترده گوشت با قیمت تعادلی

عکس خبري -توزيع گسترده گوشت با قيمت تعادلي

با توجه به اقدامات انجام شده پیش بینی می‌شود در روزهای آینده نرخ‌ها روند نزولی داشته باشند اما نباید انتظار داشت كه قیمت‌ها در یك هفته به حالت قبلی خود بازگردد.

معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت در توسعه بازرگاني داخلي ، از عرضه گسترده گوشت گرم و منجمد در شبکه‌هاي توزيعي با قيمت تعادلي خبر داد و افزود :‌ پيش بيني مي شود که روزهاي آينده قيمت گوشت قرمز روند نزولي داشته باشد.

به گزارش واحد مرکزي خبر به نقل از شبکه اطلاع رساني توليد و تجارت (شاتا) ؛ محمدعلي ضيغمي با اشاره به تغيير قيمت گوشت قرمز و افزايش تقاضا در روزهاي پاياني سال ، گفت:به منظور تعديل قيمت و کنترل عرضه و تقاضا ، عرضه گوشت گرم و منجمد با قيمت‌هاي تعادلي در شبکه‌هاي مختلف توزيعي از جمله نمايشگاه‌ها‌، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و ميادين ميوه و تره بار در دستور کار شرکت پ‍شتيباني امور دام با همکاري بخش خصوصي قرار گرفته است.

وي از ورود 30 هزار تن گوشت منجمد خبر داد و افزود :‌ اين ميزان هم اکنون در نمايشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي زنجيره با قيمت‌هاي مصوب در حال عرضه است و گوشت گرم نيز تعادلي از طريق شبکه‌هاي مختلف توزيع مي شود.

ضيغمي با بيان اينکه محدوديتي در عرضه وجود ندارد ، قيمت گوشت گرم تنظيم بازاري را 10 تا 20 درصد پايين تر از کف بازار اعلام کرد و گفت : توزيع روزانه و بر مبناي ميزان جذب بازار صورت مي گيرد .

به گفته وي روزانه حدود 40 تن گوشت گرم تعادلي علاوه بر توليد معمول در بازار عرضه مي شود.

معاون بازرگاني داخلي وزير صنعت ، معدن و تجارت درباره دليل افزايش قيمت گوشت قرمز گفت : خللي که در تامين گوشت قرمز ايجاد شد ، علت اصلي اين افزايش بود و افزايش هزينه‌هاي توليد هم موجب تغيير نرخ گوشت‌هاي داخلي شد.

وي افزود : با توجه به اقدامات انجام شده پيش بيني مي‌شود در روزهاي آينده نرخ‌ها روند نزولي داشته باشند اما نبايد انتظار داشت که قيمت‌ها در يک هفته به حالت قبلي خود بازگردد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...