نسخه چاپی

كرمان بهشت سرمایه گذاران خارجی

استان كرمان با توجه به پتانسیلهای بالقوه صنعتی، معدنی و همچنین زمینه های بی نظیر جذب گردشگر و در نهایت باغها و مزارع گسترده كشاورزی به بهشت سرمایه گذاران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، استان کرمان به دلیل غنای این سرزمین در زمینه پتانسیلهای معدنی، صنعتی و کشاورزی یکی از بهترین مناطق کشور در راستای جذب سرمایه محسوب می شود این درحالی است که مسئولان استان نیز طی سالهای اخیر تمایل وصف ناپذیری برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی از بخش خصوصی پیدا کرده اند.
در حالیکه پیش از این سرمایه گذاران از بروکراسی غیر منطقی در راستای جذب سرمایه در استان کرمان می نالیدند اما به نظر می رسد امروز کرمان به بهشتی برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است این درحالی است که منابع غنی و زمینه های مساعد سرمایه گذاری در کرمان می تواند در کنار پیشرفت استان، سود مناسبی را نیز برای سرمایه گذار داشته باشد.

وجود معادن در استان کرمان یکی از این زمینه ها محسوب می شود بطوریکه دومین ذخایر مس جهان در کرمان قرار گرفته است این درحالی است کرمان در زمینه معادن تیتانیوم، سنگهای قیمتی، کروم، سنگ آهن و زغالسنگ نیز نه تنها در کشور بلکه در خاورمیانه جایگاه بی رقیبی دارد این امر کرمان را به یکی از بهترین مکانهای برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

۱۳۹۱/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...