نسخه چاپی

وحدتی در گفتگو با نما:

مقاومت در برابر تعطیلی سیاسی است

عکس خبري -مقاومت در برابر تعطيلي سياسي است

عضو سابق كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید اجازه داد روند مقابله با كرونا به خاطر مسائل سیاسی كُند شود

محمد وحدتی هلان، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: متأسفانه بیماری کرونا کل جهان را درگیر خود کرده و تمام دولت ها برای مهار این بیماری تدابیر خاصی را در نظر گرفته اند که دولت جمهوری اسلامی ایران هم از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: مردم باید در این روزها از مسافرت های غیرضرروی پرهیز کنند و نیز در صورت عدم ضرورت خروج از خانه در خانه های خود بمانند.

نماینده مردم در مجلس دهم بیان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند علیه کرونا اقدام کند و باید همه مردم و اقشار مختلف جامعه به دولت کمک کنند تا موج سوم شیوع ویروس کرونا از بین برود.

وحدتی گفت: الان وقت گلایه از یکدیگر نیست و نباید مشکلات و موارد را متوجه دیگری دانست؛ زیرا الان وقت همدلی و همکاری است؛ زیرا سلامت کل جامعه در خطر است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد روند مقابله با کرونا به خاطر مسائل سیاسی کُند شود، گفت: متأسفانه از اواخر شهریور در روند مقابله با کرونا غفلت هایی صورت گرفت؛ زیرا همه خیال می کردند که ویروس کرونا مهار شده که بعد ها این غفلت ها سبب شد تا شیوع ویروس کرونا شدت بیشتری بگیرد و دولت، دستگاه های مسئول و مردم نباید چنین غفلت هایی را انجام می دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم یادآور شد: مردم خود باید دولت را تحت فشار قرار دهند تا مدارس، ادارات و کسب و کارها را تعطیل کند؛ زیرا برای مهار ویروس کرونا چند هفته باید کل کشور به غیر از مشاغل ضروری تعطیل شوند.

وحدتی گفت: متروها و اتوبوس ها محل اصلی شیوع ویروس کروناست و بسیاری از افراد در این دو مکان به این ویروس مبتلا می شوند؛ لذا انتظار داریم که ادارات و کسب و کارها تعطیل شوند تا از شلوغی مترو و اتوبوس ها کاسته شود.

۱۳۹۹/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...