نسخه چاپی

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با نما:

بایدن خیری به مشتاقان ایرانی خود نخواهد رساند

عکس خبري -بايدن خيري يه مشتاقان ايراني خود نخواهد رساند

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جریانی كه از پیروزی بایدن خشنود شده باید بداند كه بایدن هم هیچ خیری برای كشور ندارد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم رهبری باید ملاک عمل همه مسئولان قرار بگیرد. رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که اگر منافع ما بر این باشد که با آمریکا مذاکره کنیم، سر میز مذاکره خواهیم نشست اما در حال حاضر مذاکره با آمریکا به نفع ما نیست.

وی افزود: در مذاکره با آمریکا باید تمام شروط مقام معظم رهبری تأمین شود، و نباید شروط رهبر انقلاب را نادیده گرفت و به شروطی که آمریکایی ها می گذارند توجه کرد. چون شروطی که آمریکایی ها برای ما می گذارند نامشروع و غیرمنطقی است. همچنین مذاکره با آمریکا در قالب 1+5 ممکن خواهد شد و موضوعی به نام مذاکره مستقیم نباید مطرح باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در دنیا ما فقط رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم و مذاکره با این رژیم غاصب و جعلی را ممنوع می دانیم، گفت: اما در چارچوب برجام طیق شروطی که رهبر انقلاب مطرح کردند می توان با آمریکا مذاکره کرد

ابراهیمی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ با هیچ کشوری را ندارد و تا به امروز هم فقط از امنیت خود دفاع کرده است. اما آمریکا در این 40 سال فقط با ما دشمنی کرده؛ لذا تمام تلاش مسئولان باید منفعل کردن آمریکا در جهان باشد تا زمانی که از دشمنی با ایران دست بردارد و آن موقع می توانند از مذاکره سخن بگویند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای از اقتدار دست یافته که با هرگونه تهدیدی می تواند مقابله کند و آن را به اثبات رسانده است و هیچگاه سلطه دیگران را بر خود نپذیرفته ایم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این موضوع که عده ای در داخل منفعت خود را در غرب زدگی می بینند، عنوان کرد: غرب زدگی و اعتماد بیش از حد به غرب مسئله ای بسیار خطرناک است . این جریان علاقه بیش از حد به غرب دارد و حتی غرب را محبوب خود می دانند و به موقع هم خیانت می کنند.

ابراهیمی یادآور شد: غرب گرایان در ایران از بینش کافی برخوردار نیستند و اگر بودند به وصیت امام راحل و فرامین رهبر انقلاب عمل می کردند.

وی گفت: انقلاب اسلامی یک درخت تنومندی شده است که دشمنان خارجی نمی توانند به آن ضربه وارد کنند اما معاندان و غربگرایان داخلی زیان و خطرات به مراتب بیش از دشمنان خارجی دارند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: جریانی که از پیروزی بایدن خشنود شده باید بداند که بایدن هم هیچ خیری برای کشور ندارد و مدت هاست که نگاهمان به خارج و مذاکره با آمریکا قطع شده است و بر روی توانمندی داخلی حساب باز کرده ایم.

۱۳۹۹/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...