نسخه چاپی

گواردیولا: شاید مورینیو دكتر باشد

عکس خبري -گوارديولا: شايد مورينيو دکتر باشد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به اظهارنظر جدید سرمربی تاتنهام واكنش نشان داد.

به گزارش نما، به نقل از بین‌اسپرت، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و تاتنهام در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۱ امشب (شنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که در هفته جاری «پپ گواردیولا» قرارداد ۲ ساله جدیدی با سیتیزن‌ها امضا کرده و «ژوزه مورینیو» نیز یکساله شدن مربیگری‌اش را در تاتنهام جشن می‌گیرد.

آقای خاص فوتبال در آخرین اظهارنظر خود در خصوص این دیدار عنوان کرده بود که مسئولان منچسترسیتی «ساوت گیت» سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار دادند که «رحیم استرلینگ» زودتر از موعد از تیم ملی خارج شود تا برای دیدار با تاتنهام آمادگی بیشتری داشته باشد. مورینیو پیش از این چندین بار دیگر پپ را با حرف‌هایش عصبانی کرده بود.

گوردیولا نیز اظهارنظرهای آقای خاص را بی پاسخ نگذاشت و در این باره، گفت: مورینیو باید به پزشکان تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی مراجعه کند. او باید پیش این پزشکان بیاید مگر اینکه خود او دکتر باشد. من نمی‌دانم.

وی افزود: ببینید من نمی‌خواهم جواب مورینیو را بدهم اما دلیل اینکه موضوع پزشک را مطرح کردم این بود که او ما را به کاری متهم کرده که ما آن را انجام ندادیم بنابراین او مجبور است در این موارد با پزشکان صحبت کند.

سرمربی سیتیزن‌ها در پایان، اظهار داشت: درباره این موضوعات از من نپرسید چرا که من تقریبا ۵۰ ساله‌ام و آنقدر پیر هستم که بتوانم این مسائل را بفهمم و درک کنم.

گواردیولا در خصوص تمدید قرارداد جدیش نیز، خاطرنشان کرد: وقتی وارد اینجا شدم انتظار نداشتم که هفت سال بمانم. من نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما صادقانه بگویم که همه‌چیز به نتایج بستگی خواهد داشت. من اینجا هستم و ادامه می‌دهم زیرا ما موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای داشتیم. من از کاری که می‌کنم لذت می‌برم.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...