نسخه چاپی

افشای روابط سلفی های لبنان با قطری ها

عکس خبري -افشاي روابط سلفي هاي لبنان با قطري ها

شیخ سلفی لبنانی اعلام كرده كه با اتمام مبالغ دریافتی قبلی، دیگر قادر به ادامه برگزاری تظاهرات علیه نظام سوریه و حزب الله، تبلیغ برای جنبش سلفی، پرداخت حقوق نگهبانان و افراد مسلح خود نیست.

به گزارش نما به نقل از محدوده ،پایگاه خبرپرس لبنان از گفت وگوی تلفنی احمد الاسیر رهبر جریان سلفی لبنان با نخست وزیر قطر پرده برداشت و نوشت: الاسیر در این گفت وگو از حمد بن جاسم خواسته تا به وی پول کافی برساند.

الاسیر در این گفتگو اعلام کرده که با اتمام مبالغ دریافتی قبلی، دیگر قادر به ادامه برگزاری تظاهرات علیه نظام سوریه و حزب الله، تبلیغ برای جنبش سلفی، پرداخت حقوق نگهبانان و افراد مسلح خود نیست.

منابع نزدیک به الاسیر در گفت وگو با این پایگاه اطلاع رسانی تصریح کردند: الاسیر نخست وزیر قطر را در جریان شرایط ناگوار مالی سلفی ها قرار داده اما حمد بن جاسم خواستار ارسال افراد مسلح به سوریه برای مبارزه با نظام اسد و گسترش دامنه راهپیمایی هواداران الاسیر در لبنان شده است.

در این گفت وگو قرار شده تا حمد فعلا از طریق حساب بانکی یک واسطه، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار برای الاسیر بفرستد و در مرحله بعد، مقدار پول بیشتری را با هدف تجهیز افراد به اسلحه و گسیل آنها به سوریه ارسال کند.

در همین حال پایگاه اطلاع رسانی العهد وابسته به حزب الله نیز با اشاره به نقش جنبش سلفی الاسیر در توزیع اسلحه در لبنان نوشت: الاسیر برای توزیع اسلحه در میان هواداران خود از تأیید برخی گروههای سیاسی لبنان و حمایت مالی کشورهای حوزه خلیج فارس برخوردار است.

۱۳۹۱/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...