نسخه چاپی

۹۲ فوتی كرونا در تهران طی روز گذشته/ مراجعه ۱۵۱ كرونا مثبت به فرودگاه

عکس خبري -?? فوتي کرونا در تهران طي روز گذشته/ مراجعه ??? کرونا مثبت به فرودگاه

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری كرونا در كلانشهر تهران با بیان اینكه شرایط بحرانی و قرمز تهران كماكان پابرجاست، گفت: متاسفانه نقض قرنطینه توسط افرادی كه نتیجه آزمایش PCR آنها مثبت است، همچنان در تهران در حال انجام است.

به گزارش نما ،علیرضا زالی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونای تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نکته نگران کننده این است که مردم فکر می‌کنند محدودیت‌های کرونایی به سرعت می‌تواند آمار مرگ و میر و میزان ابتلا را تغییر دهد، گفت: متاسفانه شرایط این گونه نیست و از شنبه تا به امروز تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری بیمارستان‌ها و مرگ و میرها در تهران نداشتیم، به گونه‌ای که متاسفانه دیروز ۹۲ بیمار فوتی PCR مثبت در استان تهران داشتیم.

وی با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، ادامه داد: همچنین بررسی‌های میدانی ما حاکی از آن است که متاسفانه کماکان شکستن و نقض قرنطینه توسط افراد PCR مثبت در تهران در حال انجام است.

زالی همچنین با بیان اینکه دیروز بیش از ۱۵۱ نفر از مبتلایان PCR مثبت به فرودگاه مراجعه کردند و می‌خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان‌های دیگر استفاده کنند، گفت: این مساله واقعا جای تاسف دارد و بسیار موضوع نگران کننده‌ای است.

به گزارش علوم پزشکی شهید بهشتی، وی تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در طول ۳ روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش PCR مثبت ادامه دارد و این افراد در ترددها به خصوص ترددهای درون شهری و مناطق مرکزی شهر نقض قرنطینه کرده‌اند و این آمار عدد قابل توجهی است.
ایلنا

۱۳۹۹/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...