نسخه چاپی

سقوط آزاد قیمت مرغ نزدیك است

اطلاعات منتشر شده از افزایش قابل توجه كشتار مرغ و حجم مرغ ورودی به مراكز عمده فروشی همچون میدان بهمن، حكایت از آن دارد كه سقوط آزاد قیمت مرغ نزدیك است.

به گزارش نما ،قیمت مرغ از مدتها پیش دچار تلاطم شده و گفته می شود علت گرانی بی رویه این کالای غذایی کاهش جوجه ریزی و افزایش قیمت نهاده های خوراک دام است.

از سوی دیگر دولت برای تنظیم بازار اقدام به توزیع بخشی از ذخایر استراتژیک مرغ کرده و از امروز دامنه توزیع را از میادین میوه و تره بار به فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی فروشنده مرغ و ماهی هم گسترش داده است.

با این شرایط به نظر می رسد زمینه برای کاهش قیمت مرغ فراهم باشد به خصوص آن که امروز اخبار جدیدی نیز از قول رئیس سازمان دامپزشکی درباره سقوط قیمت مرغ در تسنیم منتشر شده است.

سقوط قیمت از هفته آینده

علیصفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این باره گفته است: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته آینده سقوط می کند.

این مقام مسئول تصریح کرده است: امروز ۱۴۳ ماشین مرغ وارد میدان بهمن – بازار عمده فروشی مرغ تهران – شد که نتایج آن از هفته آینده مشخص می شود و مرغ به قیمت مصوب ۲۰۴۰۰ تومان می رسد.وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده منتظر سقوط آزاد قیمت مرغ از روز شنبه باشید.

رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره کاهش جوجه ریزی مقطعی جوجه ریزی اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده ای سوداگری کردند و عده ای نیز برای خرید این محصول هجوم بردند که موجب افزایش قیمت این کالا شد.

۱۳۹۹/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...