نسخه چاپی

فتیله تلویزیون ضدانقلاب پایین كشیده شد

شبكه تلويزيوني وابسته به نفاق رسما اعلام تعطيلي كرد.

به گزارش کیهان، پايگاه اينترنتي «جرس» (جنبش راه سبز) كه به عنوان ارگان حلقه لندن فعاليت مي كند، گزارش داد: تلويزيون رسا(رسانه سبز ايران) به دليل مشكل مالي از روز چهارشنبه 17 اسفند تا اطلاع ثانوي تعطيل شده. اين تلويزيون از اواخر مرداد 1389 آغاز به كار كرده بود اما نتوانسته هزينه اش را پرداخت كند.

يادآور مي شود تلويزيون ياد شده به استثناي چند ماهه اول فعاليت، پس از شكست كامل فتنه سبز در دي ماه و بهمن ماه 1389 در حالت نيمه تعطيل به سر مي برد. بنابراين مشكل مالي بهانه اي بود تا پس از يك سال فعاليت نيم بند، به فعاليت اين تلويزيون سردرگم و بي هدف پايان داده شود. سايت جرس نيز چند ماه پيش اعلام كرده بود تعطيل خواهد شد اما بعداً مدعي شد مشكل مالي آن حل شده و فعلا تا اطلاع ثانوي به فعاليت خود ادامه مي دهد.

تعطيلي شبكه اي مانند رسا در حالي است كه شبكه هاي معروف تري نظير صداي آمريكا و بي بي سي فارسي نيز هم اكنون در وضعيتي بحراني به سر مي برند و مخاطبان اندك آنها طبق برآوردهاي مختلف دچار ريزش شديد شده است. شكست سنگين پروژه تحريم انتخابات مجلس، آزموني مهم براي ناكارآمدي رسانه هاي جبهه اپوزيسيون بود.

گفتني است كه علت اصلي در تعطيلي و توقف فعاليت رسانه هاي ياد شده را بايد در شوك بزرگ و خردكننده اي جستجو كرد كه از حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند دريافت كرده و شركت خاتمي در اين انتخابات نيز بر شدت اين شوك افزوده است. معمولا اينگونه رسانه ها وقتي از پاسخگويي و تحليل شرايط عاجز مي شوند، توقف فعاليت را بهترين گزينه تلقي مي كنند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...