نسخه چاپی

كاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتی/ صدور جریمه ممنوعیت تردد ۲۰۰ هزار خودرو

عکس خبري -کاهش?? درصدي تصادفات فوتي/ صدور جريمه ممنوعيت تردد ??? هزار خودرو

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند كرونایی در هفته گذشته تصادفات منجر به فوت بیش از ۴۰ درصد كاهش و تصادفات جرحی هم حدود ۳۰ درصد كاهش داشته است.

به گزارش نما، سردار تیمور حسینی، با اشاره به ارائه آمار اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سراسر کشور اظهار داشت: در این یک هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل ترددها در کل کشور ۳۸ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۷۵ درصدی تردد در محور تهران - قم

وی افزود: در برخی محورهای مواصلاتی مانند تهران-قم تا ۷۵ درصد و محوری مانند رشت-قزوین تا ۶۷ درصد و جاده فیروزکوه تا ۳۸ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از روز اول اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی تا به امروز تعداد ۲۵۲ هزار خودرو که پلاک‌های غیربومی داشته‌اند، از شهرهای میزبان به شهرهای مبدا پلاک‌های خودرویشان عودت شده‌اند.

به کارگیری بیش از ۱۰ هزار مأمور پلیس برای اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد

وی تصریح کرد: در این طرح سراسری، پلیس راهور در ۱۹۰۰ نقطه مستقر شده و بیش از ۱۰ هزار نیروی خود را به کار گرفته است.

سردار حسینی گفت: به علت اطلاع رسانی قبلی و همکاری و همراهی مردم با اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی، خوشبختانه هیچ گونه تجمعی در نقطه خاصی از اجرای طرح ایجاد نشد.

تصادفات جرحی ۳۰ درصد کاهش داشته است

وی با اشاره به آمار تصادفات در یک هفته گذشته افزود: همچنین تصادفات منجر به فوت بیش از ۴۰ درصد کاهش و تصادفات جرحی هم حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی در پایان گفت: اکثر تخلفات تردد غیرمجاز با دوربین‌ها در جاده‌ها و شهرها ثبت شده که تا به امروز برای حدود ۲۰۰ هزار خودرو تخلف در کشور ثبت شده است.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۹/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...