نسخه چاپی

قرارداد جانواریو با استقلال فسخ شد

عکس خبري -قرارداد جانواريو با استقلال فسخ شد

تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را با هافبك برزیلی فسخ كرد.

به گزارش نما، فابیو جانواریو که چند ماه قبل به دلیل مشکلات مالی به برزیل رفته بود در کشورش به بازی فوتبال پرداخت و با مصدومیت به ایران بازگشت.

پزشک استقلال پس از معاینه این بازیکن به کادر فنی آبی‌پوشان اعلام کرد جانواریو به دلیل مصدومیت شدید نیاز به عمل جراحی دارد و تا سه الی چهار ماه آینده نمی‌تواند بازی کند.

پس از مشخص شدن وضعیت جانواریو مسئولان باشگاه استقلال تصمیم گرفتند نام این بازیکن را از فهرست خود خارج کنند.

عصر امروز جانواریو به همراه مدیر برنامه‌های خود در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و پس از جلسه با مسئولان استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فارس درباره این موضوع گفت: در یک جلسه دوستانه با فابیو در مورد فسخ قراردادش صحبت کردیم. آقای فتح‌‌الله‌زاده از فابیو خواست در صورت قهرمانی استقلال در رقابت‌های امسال برای جشن قهرمانی به ایران بازگردد و حتی برای فصل آینده با هم صحبت کنند.

امیری افزود: جانواریو هم از اینکه استقلال را ترک می‌کرد ناراحت بود اما گفت همیشه استقلال را دوست دارد و حتی در برزیل هم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند.

معاون ورزشی استقلال خاطرنشان کرد:‌ فتح‌‌الله‌زاده به جانواریو بلیت درجه یک بازگشت به برزیل را اهدا کرد و این بازیکن امشب به کشورش بازمی‌گردد.
فتح‌الله‌زاده il در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر گفت: امروز نشست طولانی با جانواریو داشتیم و پس از توافق کامل و تسویه حساب با او، قراردادش را فسخ کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما به جانواریو علاقه‌مندیم و دوست نداشتیم او از تیم ما جدا شود اما مصدومیت او مانع از این کار شد. بهتر است فابیو پایش را جراحی کند، البته پزشکان گفته‌اند که با فیزیوتراپی هم می‌تواند پایش را مداوا کند.

وی با اشاره به جلسه امروزش با جانواریو گفت: من به او گفتم که ما برای فصل بعد منتظر او هستیم و امیدوارم که با مداوای کامل پایش دوباره به استقلال برگردد.

فتح‌الله‌زاده با تمجید از جانواریو اضافه کرد: امروز تمام کارهای خروج از کشور او را انجام دادیم و یک عدد بلیت سفر به برزیل را به وی هدیه دادم.

۱۳۹۱/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...