نسخه چاپی

متن كامل

حمله تند هدایتی به فردوسی پور؛چه كسی شو اجرا میكند

عکس خبري -حمله تند هدايتي به فردوسي پور؛چه کسي شو اجرا ميکند

مالك باشگاه استیل آذین در جواب برنامه نود مطالبی بیان كرد.

به گزارش نما و به نقل از سايت رسمي باشگاه استيل آذين، پاسخ حسين هدايتي را در ادامه مي خوانيد:

بنام خدا

امام صادق (ع) (( شيعتنا ابناء الدليل – شيعيان ما فرزندان دليل اند ))

هر کسي از ظن خود شد يار من از درون من نجست اسرار من

در خصوص اتفاقات برنامه نود پنج شنبه نهم آذرماه که نقض آشکار فرمايش جناب آقاي ضرغامي مي باشد که فرموده از حواشي کم کنيد و به متن بپردازيد بصورت هدفدار و مغرضانه دو موضوع مطرح شد. اول اينکه من براي مطرح شدن، شو اجرا مي کنم. دوم، بحث بدهکار بودن اينجانب به بازيکنان سابقم و در نهايت ربط اين دو موضوع به هم و تخريب چهره اينجانب. همچنين مطلع شدم بصورت هدفدار پيگير ادامه اين سناريو به هر قيمتي در برنامه هاي بعدي هستند از همين رو مطالب زير را جهت روشن شدن افکار عمومي بويژه مردم گيلان و لرستان بطور خلاصه بيان مي دارم:

اولا بنده براي دادن يک هديه کوچک به علي کريمي و قهرمانان در رشته هاي مختلف شو اجرا نکردم . شما که رسانه اي هستيد و مي دانيد يا نمي دانيد بايد بگويم شو به برنامه تلويزيوني گفته مي شود که در آن برنامه خاصي با سناريوي خاصي اجرا مي شود. اگر صداقت داريد خودتان به مردم جواب بدهيد با اين توضيح من شو اجرا مي کنم يا شما؟ که اميدوارم اين موضوع کاملا خود جوش باشد!!!

من نه در تلويزيون و نه در هيچ مراسم ديگري اقدام به دادن هديه و اجراي شو نکردم. اگر اينطور بوده مدرک ارائه کنيد. آقاي ناعادل شما حدود يکساعت برنامه خود را به هديه ناقابل من پرداختيد بهتر است بگويم آنچه آنرا شو ناميديد کار شماست نه من!!! مراسم مهم انتخاب بهترين بازيکن آسيا را رها کرده ايد به هديه من مي پردازيد؟

اگر رسانه ها به هديه اينجانب به آقاي کريمي اشاره داشته اند موضوع ديگري است ولي انصافا در خصوص اين هديه و ساير اقداماتم کي و کجا و در کدام مراسم سراغ داريد که از پشت تريبون و با تبليغات اقدام به تقدير از بازيکنان و بزرگان فوتبال و يا ديگر رشته هاي ورزشي نموده ام که نام آنرا شو بگذاريد؟ چيزي نگوييد که مردم فهيم و مطلع به شما بخندند و اذهان را آلوده کنيد.تقدير از علي کريمي بخاطر مطرح شدن نام کشور مقدسمان در عرصه بين المللي توسط اين بازيکن محبوب بود، همين و بس ...

بايد اضافه کنم چنانچه اين بازيکن از باشگاه استقلال يا ديگر باشگاههاي کشور نيز انتخاب مي شد بنده بر خود وظيفه مي دانستم به خاطر کشور عزيزم اين تقدير را انجام دهم.

از کساني که من را مدتهاست در فوتبال مي شناسند مي خواهم قضاوت کنند. آيا با دادن يک هديه کوچک به بازيکن ملي پوش کشورمان بدنبال مطرح شدن هستم؟ به نظر شما به اندازه کافي در فوتبال مطرح نشده ام که بخواهم با اين کار به شهرت خود اضافه کنم؟ آيا کسي در پرسپوليسي بودن بنده بعنوان يک هوادار شک دارد؟

ثانيا فرموديد من بجاي هديه بدهي هايم را بپردازم جناب آقاي فردوسي پور ضمن عرض احترام به کارشناسي هاي فني برنامه شما بايد باطلاع برسانم که بهتر نيست بجاي قضاوت يکطرفه در اين برنامه سراسري و اعلام حکم پرداخت بدهي ديگران و زير سئوال بردن اعتبار افراد براي خوش آمد خودتان و بقيه اي که بعضا مي شناسم و يا حتي نميشناسم ، اينطور مغرضانه در تلويزيون اعلام نظر نکنيد. آقاي عزيز کدام باشگاه ليگ برتري را سراغ داريد که بدهکار نباشد؟ استقلال و پرسپوليس و هر يک از تيمهاي ليگ برتري و حتي فدراسيون فوتبال علي رغم حمايت همه جانبه دولت هچنان به صدها نفر بدهي دارند. به نسبت ديگر باشگاهها کمترين بدهي را دارم . به حکم کدام قانون مدعي طلب ديگران شده ايد؟

شما و بعضي مديران باشگاهها که از کيسه بيت المال ارتزاق مي کنيد شو اجرا مي کنيد نه آنکس که از سرمايه شخصي خود هزينه مي کند.

شما که اينقدر سينه چاک و نگران طلب بازيکنان فوتبال طرف قرارداد سالهاي گذشته مجموعه من هستيد و از اين طلب مطمئن شده ايد و اينقدر دلسوز فوتبال هستيد همينطور که با اجراي شو از آن کسب درآمد مي کنيد بفرماييد از جيب مبارکتان در فوتبال هزينه هم بکنيد.

آن مديري که از بيت المال هزينه مي کند و کار سياسي مي کند و هواي رياست جمهوري در سر دارد و هر روز در راديو و تلويزيون حاضر مي شود و دائما فرافکني مي کند شو اجرا مي کند. يک روز به يک فرد مطرح در فوتبال حمله مي کند فردايش در کنارش مي ايستد و عکس ميگيرد و من در عجبم چرا شما به اين افراد و يا بدهي آنان اعم از مربي و بازيکن نمي پردازيد.

من شو اجرا مي کنم و بدنبال مطرح شدن در فوتبال هستم اما ظاهرا شما غصه شبتان فوتبال و مسائل آن است و اصلا شو اجرا نمي کنيد. برايتان آرزوي موفقيت مي کنم. صادق باشيد، دغدغه فوتبال را داريد يا سوار بر آن شده ايد تا خود و ديگران را به مراد برسانيد.

بهتر نيست به خوبيها و تقويت روحيه جوانمردي و پهلواني و تقويت بخش خصوصي هم بپردازيد.

شايد بخشي از مردم شناخت درستي از شما نداشته باشند ولي نوع نگرش و اهداف شما بر اهالي فوتبال پوشيده نيست اين را به گواه و نقل قول افراد مطرح فوتبال کشورمان مي گويم و سخنان بعضي از آنها را همين جا نقل قول مي کنم :

آقاي مايلي کهن: "شوي 90 محلي براي ابراز اهداف سياسي و بعضأ اقتصادي فردوسي‌پور شده است و همه را تخريب مي‌کند."

امير قلعه نويي در برنامه زنده و خطاب به شما که گفت : " آقاي فردوسي پور ساکت باش." و همين اخيرا که گفتند:" فردوسي پور حرمت شکن است "

و يا اينکه مدير عامل صنعت نفت آبادان گفت : "فردوسي پور ديگر آني نيست که مي شناختم. "

و بقيه که هر يک در زماني مورد بي انصافي شما قرار گرفته اند مثل آقايان علي پروين ، علي دايي و ...

حرمت هيچ کس را نگه نمي‌داريد. بزرگان و اشخاص مطرح فوتبالي را به جان هم مي اندازيد و خنده تحويل مي دهيد. در برنامه سراسري آنچه دلخواهتان است مي گوييد و بعد مي گوييد من نظر شخصي خودم را گفتم. يک برنامه هم به بقيه براي اظهار نظر شخصي بدهيد. ظلم از اين بيشتر...

بدهکار بودن افراد زماني قابل استناد است که از مجاري حقوقي و قانوني اعلام شود نه اينکه شما آنرا تشخيص دهيد.

در برنامه اي زنده آنهم در يکماه گذشته در سه برنامه عليه شخصي که از دارايي شخصي خود هزينه مي کند دروغ پردازي مي کنيد و حتي به او اجازه دفاع و روشنگري نمي دهيد.

از زمان حضورم در عرصه فوتبال بمدت هشت سال در خدمت خيلي از آقايان فوتبالي بوده ام که در اينجا براي چندمين بار از خدماتشان تشکر مي کنم ولي چطور از اين عده که کم هم نيستند از خوش حسابي ما نمي پرسيد؟ اما وقتي چند نفر معدود که پرونده هاي حقوقي آنها بدلايل مختلف در دست بررسي است و قطعا پس از طي مراحل قانوني کليه حق و حقوق خود را دريافت خواهند کرد بلافاصله برنامه شما را دادگاه دفاع از خود يافته و با تماس با شما به خودشان بصورت يکطرفه عنوان طلبکار هدايتي داده و من را بدهکار مي کنند و سپس جنابعالي بلافاصله از اين موضوع سوء استفاده کرده و در تلويزيون فعاليتهاي ورزشي اينجانب را بوسيله اين موضوع و با حالتي که انگار مدتها منتظر آن بوده ايد به چالش مي کشيد؟ شما با کدام علم لدني من را بدهکار اعلام کرده و فورا احساس خوشحالي من را که با اهداء يک جايزه ناقابل به آقاي علي کريمي که براي مطرح شدن نام کشور عزيزمان ابراز نمودم شو مي ناميد. در حاليکه از صحت و چگونگي آن اطلاع نداريد.

ظاهرا مدتهاست يکي از دغدغه هاي جدي شما ورشکستگي من و وصول مطالبات طلبکاران من است. چندين بار موضوع بدهي من را مطرح کرديد حتي يک مورد که ربطي به فوتبال نداشت و مربوط به بخش اقتصادي ديگر من بود . البته من بدهي دارم ولي بايد بگويم به شما چه ربطي دارد که به اين موضوعات بپردازيد مگر شما مدعي العموم هستيد. مگر برنامه ورزشي مسئول وصول مطالبات يا بدهي مردم است؟ اگر چنين است ليست مطالبات اينجانب نيز برايتان ارسال شود تا قرائت نماييد.حتي اگر فرض کنيم که اينطور باشد و برنامه شما بطور خود جوش!!! تبديل به مرجع وصول مطالبات گشته با تمام وجود آماده پاسخگويي به بازيکنان و مربياني که با شما تماس گرفته و اظهار طلب کرده اند در حضور دوربين نود و قضاوت مردم فهيممان هستم تا همه چيز براي همه معلوم شود.

با اين شرايط سخت اقتصادي که آنهم براي همه قابل درک است هر سال و طي يک فصل ليگ و بنا به تاييد افراد مطلع حدود چندين ميليارد هزينه شرکت در مسابقات ليگ برتر مي کنم. مطالبات اين آقايان آنهم اگر از نظر حقوقي ثابت شود جمعا چند ميليون بدهي مي شود. به نظر شما اين مقدار، مبلغ خيلي زيادي است؟ بايد بگويم بي انصافي است اگر تصور مي کنيد پرداخت اين مبلغ از توان من خارج است ولي اين مطالبات بايد بررسي و بشکل حقوقي پرداخت شود. اما فعلا دستاويز شما شده است.

در زمان مديريت هاي مختلف توافقاتي با بازيکنان و مربيان مختلف صورت گرفته که من در جريان آن نبوده ام چون مدير عامل اختيار عمل داشته ولي بعد از جدا شدن اين افراد، اينجانب پاسخگوي اين توافقات بوده و هستم ولي آيا بايد بلافاصله دست به اقدام زده و بي حساب پولي را که نمي دانم بابت چه چيز و چقدر بوده بدهم؟ شايد شما پس از وصول ذي نفع هستيد که حتي اجازه دفاع و شفاف سازي نمي دهيد.

به اندازه يک جو انصاف داشته باشيد، مگر همين مدت پيش نبود که با مستندات همه ديديد که براي پرونده آقايان يونگ و يان مربيان هلندي چند سال گذشته استيل آذين چه بلايي سر من و باشگاهم آوردند و در آخر آنکه هم از نظر مالي و ... متضرر شدم؟ جز شخص من چه کسي پاسخگو بود؟ آقاي فردوسي پور دوست عزيز کجا و در کدام پرونده من را بدهکار شناختيد ؟ به کدام مستند ؟ مستند تماس تلفني ؟

آقايان مسبب بدهي يانگ و يون و علي انصاريان مثل آن دلال فاسد در اين شهر در امنيت کامل دارند به فعاليتهاي خود ادامه مي دهند.

کداميک از شما راجع به هزينه سنگين تيم داري و حاشيه هاي مربوط به آن اطلاع کافي و جامع داريد؟ کدام مديريت قبلي موفق و بدون بدهي در فوتبال کشور را ملاک قضاوتتان قرار مي دهيد؟ حتي مديران باشگاههاي دولتي که از جيب خودشان هزينه نکرده و نمي کنند هنوز باشگاههايشان از گذشته بدهي دارند. آقاي فردوسي پور تا اين لحظه که در خدمت شما هستيم چقدر براي اين فوتبال هزينه کرده ايد؟ يا فقط از آن کسب درآمد مي کنيد.

با اين همه هجمه ، تهمت و دروغ هدف خاصي را دنبال مي کنيد. اگر به مردم گيلان و لرستان قول ياري و کمک نداده بودم و دلگرم به حمايت آنها از برنامه هايم براي توسعه فوتبال و ورزش ايشان نبودم همين الان همه چيز را بطور کل رها مي کردم. يکروز مرا عابر بانک و روز ديگر بدهکار معرفي مي کنيد نه اولي مطلوب من است و نه دومي انصاف است.

از مردم فهيم تهران، گيلان و لرستان و ساير استانهايي که به هر شکل در خدمت ايشان بوده ام مي خواهم هوشيار بوده و مراقب اين سناريو باشند. مردم اين استانها خودشان قضاوت کنند من کي و کجا کمک خودم را در بوق کرنا کرده و شو اجرا کردم ؟ از شبکه باران انزلي بپرسيد چند بار از من دعوت شده و من از حضور خودداري کرده ام.

در اينجا لازم مي‌دانم به علاقه مندان ورزش بخصوص فوتبال اين شهرها تاکيد کنم عمدا کاري مي کنند تا مرا از همه برنامه هايم براي کمک به رشد و توسعه فوتبال در شهرهاي شما دلسرد کنند.

استاد!!! وقتي يکي از فوتبال دوستان شنيد مي خواهم بگويم "خدا حافظ فوتبال" گفت: بمان و با اين سنگ ريزه ها که بطرفت پرتاب مي کنند ديواري بساز که ديگر سنگي به تو نخورد !!! به حرفش فکر مي کنم.

آقاي فردوسي پور رجز خواني آنهم بدون حضور طرف مقابل در برنامه سراسري پخش زنده مرام و معرفت مردان نيک نيست.

اين فوتبال و همه داشته هايش از آن شما و آن مديران سياسي فوتبال که هواي پست سياسي و شوراي شهر و نمايندگي مجلس و رياست جمهوري را دارند. بايد بگويم ظاهرا شما بيشتر از من موفق بوده ايد و بدرد اين فوتبال مي خوريد.

و در آخر فرمايش امام حسين (ع) را به خودم و شما ياد آور مي شوم که "اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد."

ان الحسين مصباح الهدي و السفينه النجات.

والسلام

حسين هدايتي دولابي


۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...