نسخه چاپی

۸۸درصد اصناف سیستان ‌و بلوچستان در اجرای محدودیت‌ها همكاری كردند

عکس خبري -??درصد اصناف سيستان ‌و بلوچستان در اجراي محدوديت‌ها همکاري کردند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان ‌و بلوچستان گفت: اصناف این استان از ابتدای طرح مبارزه با ویروس كرونا از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر همكاری ۸۸ درصدی داشته‌اند كه این همكاری همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما ، داود شهرکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان طی برگزاری گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های مرتبط بیش‌از ۲۷ هزار و ۸۰ بازرسی از سطح بازار این استان انجام دادند.

وی افزود: طی این گشت‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته به چهار هزار و ۲۵ واحد صنفی سیستان‌وبلوچستان تذکر داده شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ۵۸۵ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند.

وی بیان کرد: میزان تحقق بازرسی‌ها در سیستان‌وبلوچستان نیز ۸۸ درصد برآورد شده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: توجه نکردن به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا باعث پلمب ۱۵ روزه واحد صنفی در سیستان‌وبلوچستان خواهد شد.

وی ادامه داد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه های ۲ و سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان افزود: واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از اول آذر، واحدهای صنفی که در شهرستان‌ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی خودداری خواهند کرد.
ایرنا

۱۳۹۹/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...