نسخه چاپی

نجات جان یك مأمور صندوق انتخابات

معلم فداكار سردشتی از توابع آذربایجان غربی، جان مأمور صندوق انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش نما به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، در جريان برگزاري انتخابات 12 اسفند، اعضاي صندوق سيار شماره 62 و شماره 7 روستاي ديوالان از بخش وزينه سردشت كه در منطقه‌اي كوهستاني و صعب العبور قرار داشت، بعد از پايان رأي‌گيري انتخابات از روستاي "بوبانه" به سوي روستاي "توه" در ميان بارش شديد برف و كولاك حركت كرده و پس از 2 ساعت پياده روي در هوايي تاريك و كولاك گرفتار مي‌شوند.

اعضاي صندوق پس از جمع شدن، متوجه عدم حضور گروهبان يكم سعيد پور يوسف از مأموران نيروي انتظامي صندوق مي‌شوند كه در ميان برف سنگين و كولاك و سرماي شديد گرفتار شده و جا مانده بود.

رسولي از فرهنگيان دلسوز و فداكار سردشتي پس از آنكه متوجه ناپديد شدن گروهبان مي‌شود، به تنهايي بر مي‌گردد و در هواي تاريك پس از جستجوي چند ساعته، مأمور نيروي انتظامي را در ميان توده‌اي از برف كه بر روي او انباشته شده بود پيدا مي‌كند.

اين فرهنگي فداكار، مصدوم سرما زده را كه قادر به راه رفتن نبود، با استفاده از تجهيزاتي كه همراه داشت، نجات مي‌دهد.

ابوبكر رسولي از فرهنگيان شهرستان سردشت با 22 سال سابقه به عنوان معاون و آموزگار كلاس چهار پايه از روستاي "زيوه نعلين" كل دوران خدمت خود را در مدارس روستايي شهرستان سردشت بوده است و يكي از اعضاي فعال تيم كوه نوردي هژار شهرستان است.


۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...