نسخه چاپی

تركیه آرد و گندم مردم حلب را هم دزدید

به گزارش نما، در ادامه غارتگري‌هاي ترک‌ها در سوريه، گروهک تروريستي لواء التوحيد وابسته به جريان سلفي اخوان المسلمون اقدام به دزدين آرد و گندم موجود در انبارهاي شهر حلب و انتقال آن به خاک ترکيه کرده است.

ايران آباد به نقل از الحقيقه سوريه نوشت: در طي دو روز گذشته و پس از غارت صنايع سوريه توسط شورشيان مسلح و با نظارت سازمان امنيت ترکيه اکنون نوبت انبارهاي گندم و آرد است تا در راستاي سياست گرسنه نگه داشتن مردم شمال سوريه به خصوص حلب، غارت و به صورت رايگان در اختيار دولت ترکيه قرار بگيرد

الحقيقه که از مراکز خبري مخالف دولت سوريه به شمار مي‌رود ارزيابي کرده که بيش از يک ميليون از گندم و آرد ذخيره شده در حلب و مناطق اطراف آن توسط اخوان المسلمون و ترک‌ها دزديده شده است.

بر اساس اين گزارش، بر اثر اين دزدي‌ها اکنون گندم و آرد به شدت در حلب و مناطق اطراف آن ناياب شده و تلاش دولت مرکزي براي انتقال کمک‌هاي انساني و به خصوص مواد غذايي با حمله چندباره شورشيان به کاروان‌ها و دزديدن آنها راه به جايي نبرده است.

به نظر مي‌رسد اردوغان پس از ناکامي بزرگ خود تصرف شمال سوريه و يا شکست دولت اين کشور اکنون براي نابودي زيرساخت‌هاي اين کشور با دزديدن صنايع آن از يک‌سو و گرسنه نگه داشتن مردم آن تلاش مي‌کند.

نخست‌وزير اسلام‌گراي!! ترکيه در حالي دست به چنين اقدام غير انساني مي‌زند که داد انسانيتش گوش همه را کر کرده و مي‌گويد که براي نجات مردم سوريه از ديکتاتوري تلاش خواهد کرد، اما مثل اينکه او همه تلاشش را براي تبديل سوريه به سرزمين سوخته گرفته و به همکاري گروه‌ تروريستي القاعده و اخوان المسلمون نزديک به خود در اين مسير گام بر مي‌دارد.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...