نسخه چاپی

خراسان جنوبی 250 بار لرزید

مدیركل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در كمتر از 40 ساعت بخش‌های مختلف استان به ویژه منطقه‌ زلزله‌زده زهان لرزید.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد علی آخوندی در بازدید از مناطق زلزله‌زده زهان اظهار داشت: تامین بهداشت محل اسکان زلزله‌زدگان در چادرها توسط واحد بهداشت استان در دست اقدام است.

وی بر مرمت و بازسازی زیرساخت‌های منطقه زلزله‌زده زهان تاکید کرد و افزود: بازسازی فوری حسینه‌ها و مساجد مناطق زلزله‌زده زهان، زیرکوه، بیرجند، درمیان و قائن توسط اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی با هماهنگی فرمانداران نسبت به کمک مالی به زلزله‌زدگان اقدام می‌کنند، گفت: کمیته امداد و بهزیستی موظفند واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش خود را بازسازی کنند.

آخوندی از جمع‌آوری لاشه‌های دام‌های تلف شده خبر داد و تاکید کرد: دامپزشکی همچنان مشغول معدوم‌سازی لاشه‌های دام و گندزدایی در منطقه زلزله‌زده زهان است.

وی اضافه کرد: تاکنون 200 لاشه دام از زیر آوار خارج شده و پیش‌بینی می‌شود 800 دام دیگر زیر آوار باشند.

آخوندی از افزایش ذخیره‌سازی سوخت در مناطق‌ زلزله‌زده خبر داد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس برای تحصیل دانش‌آموزان زلزله‌زده که مدارس آنان نامقاوم شده ، کانکس لازم حمل می‌شود.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...